Sat?kroketten Lekker & Gezond: KROKETTENATIONS CUP 2017 Discussietopic

Mario

Well-known member
10 goals tegen Chili brengt ons in de volgende ronde, waarin we het wederom gaan opnemen tegen Chili.
 

Abubakari

Well-known member
San Marinos en Eritrea zaten ook al bij elkaar in de poule, dus ik heb San Marinos en Kameroen omgewisseld zodat jullie nu tegen iemand spelen waar je nog niet tegen hebt gespeeld.
 

zwammy

Well-known member
Mocht ik straks in Hvratska een onstabiele inetverbinding hebben en de halve finales niet voorspeld kunnen hebben is het overal 2-1 :duim:
 

Mario

Well-known member
San Marinos en Eritrea zaten ook al bij elkaar in de poule, dus ik heb San Marinos en Kameroen omgewisseld zodat jullie nu tegen iemand spelen waar je nog niet tegen hebt gespeeld.

Een Afrikaans onderonsje met Kralinger, onze medicijnman heeft het ritueel alvast gestart. Iets met kroketten, frituurvet en de testikels van een geit.

Goat-Showing-Teeth-Funny-Image.jpg
 
Laatst bewerkt:

Susa

New member
Chili heeft er een potje van gemaakt en kan ondanks de 0 overwinningen door naar de loserscup....

Very nice:duim:
 

Pascallovic

Well-known member
Hup zwamic!

En niemand die door heeft dat wij de prijzen eerlijk verdelen.
Voor een eerlijke verdeling had jij moeten winnen. Zwamic heeft al recent een hoofdprijs gewonnen en mag na de zomer ook de Oscar Zijlstra bokaal winnen. Ik vind het geen eerlijke verdeling als 1 trainer alle hoofdprijzen pakt.
 

Marinos

Well-known member
Voor een eerlijke verdeling had jij moeten winnen. Zwamic heeft al recent een hoofdprijs gewonnen en mag na de zomer ook de Oscar Zijlstra bokaal winnen. Ik vind het geen eerlijke verdeling als 1 trainer alle hoofdprijzen pakt.
Net of de Nietverderations Cup geen hoofdprijs is.
 
Bovenaan