Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Volgens mij zat zwammy niet bij ebok maar bij NAC op dat moment. Goed, ik weet dat fries een ander dialect is, maar als dat ook de sat?hersens aantast :cab:
 

Abubakari

Well-known member
Volgens mij zat zwammy niet bij ebok maar bij NAC op dat moment. Goed, ik weet dat fries een ander dialect is, maar als dat ook de sat?hersens aantast :cab:

Jij speelde in de laatste periode hoofdklasse. Met EBOK. Staat er toch? Of kunde nie lezen?
 

zwammy

Well-known member
Ja, de wasvrouw stond op het veld. Iedereen wil wel een God aan zijn naam toevoegen, vandaar dat mijn naam er achter staat. Ik speel graag in de schaduw. Ik heette de laatste periode ook Stijn, geen zwammy.
 

zwammy

Well-known member
Om nog duidelijker te zijn. Vanavond staan Marinos vriend en ondergetekende in Nijmegen. Maar dan noemen de stervelingen ons Slash en Axl :duim:
 

Abubakari

Well-known member
screen-shot-2013-11-27-at-10-19-53-am.png

Is dat de badjas die je bij de bekerfinale kreeg?
 

Abubakari

Well-known member
Is die linker niet mevrouw Roos?

Ik dacht eerst dat zwammy een grapje maakte, maar dit klinkt toch behoorlijk als 'hey daar hedde zwammy':

Axl Rose (55) is van z'n oren tot z'n kin strak gebotoxt, in 25 jaar minstens zo veel kilo aangekomen en nog altijd in bezit van de slechtste kledingsmaak uit de rockhistorie.
 

zwammy

Well-known member
Ben er niet bij vriend. 350 euro in een week was iets te gortig. Nog een hotelleke gevonden?
 

Marinos

Well-known member
Wat vertel je me nou?!

Wij hebben een camping geboekt en de caravan van m'n schoonvader geregeld :duim:
 

zwammy

Well-known member
Netjes, netjes.

Guns n Roses geweest afgelooen week. Als er dan ok nog 200 bijkomt voor kaartje en drank dominator was het waarschijnlijk een scheiding. Volgend jaar ben ik er weer bij :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Data base error op data base error, dus ik heb de Sat? gegevens en schalen maar vast elders opgeslagen.
 

Marinos

Well-known member
Lekker hoor zwammy en I'm beide al op 9 punten uit 9. Wel zonde dat de rest niet op kwam dagen op het nood forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan