Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Ik heb iig 1 prijs meer gepakt dan de godenzonen, dan moet ik wel een God zijn. En Marinos vriend en ik zijn ??n. Dus Marinos vriend is ook een God :duim:
 

zwammy

Well-known member
:confused:

Je hebt het toch niet over dat gekocht bekertje op dat Confederations toernooike toch?
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb iig 1 prijs meer gepakt dan de godenzonen, dan moet ik wel een God zijn. En Marinos vriend en ik zijn ??n. Dus Marinos vriend is ook een God :duim:

:confused:

3x kampioen, 1x de CL vs 1 Sat?beker.

Hoe is't met de sat? afdeling van NAC?
Oh nee, gij zit bij GUDOK ipv bij NAC. :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Gaan we het over het verleden hebben of over het heden mannen?

Die beker van jou is niet in het heden gehaald, dus ik neem aan dat jij het over het verleden had. En tsja, in het verleden heeft iedereen meer prijzen gepakt dan die ene beker van je. In het heden heb je in elk geval niks gewonnen, dat was Pascallo.
 

zwammy

Well-known member
Och och, afgelopen jaar is verleden maar dan wel pronken met bekers en schalen gewonnen op het moment dat de 2 wereldGoden nog niet meededen met de wondere wereld van de sat?kroket. Maar goed, we zullen dit jaar zien. NAC is terug dus het word gewoon 1-2, 2-1 dit jaar voor de special Two :duim:
 

Pascallovic

Well-known member
Och och, afgelopen jaar is verleden maar dan wel pronken met bekers en schalen gewonnen op het moment dat de 2 wereldGoden nog niet meededen met de wondere wereld van de sat?kroket. Maar goed, we zullen dit jaar zien. NAC is terug dus het word gewoon 1-2, 2-1 dit jaar voor de special Two :duim:
Net zoals op de Conferations cup zeker, of afgelopen seizoen in de Eredivisie, of toen ik nepgod Marinos uit de beker gooide afgelopen seizoen?:confused:
 

Abubakari

Well-known member
Och och, afgelopen jaar is verleden maar dan wel pronken met bekers en schalen gewonnen op het moment dat de 2 wereldGoden nog niet meededen met de wondere wereld van de sat?kroket. Maar goed, we zullen dit jaar zien. NAC is terug dus het word gewoon 1-2, 2-1 dit jaar voor de special Two :duim:
Grote woorden voor iemand die in elke post drie keer pronkt met zijn Sat?beker. :eek:

Toen ik de CL won heb ik jou verpulverd in een eerdere ronde weet ik nog wel. De vloer met je aangeveegd, het was gewoon zo erg dat ik pb's kreeg van andere deelnemers of het niet iets minder kon want ze begonnen het ondanks al die nooit waargemaakte praatjes zelfs zielig voor je te vinden. Marinos deed ook mee, die speelde met CSKA Moskou en haalde het jaar daarvoor tenminste wel de finale. Die hij uiteraard verloor van een Fries. Zoals Friesland sowieso het Spanje van de CL is. De vier finalisten zijn de Friezen Abubakari, PES5, Satyr en Westfries Marinos. Fryslan Rules. Feit.

Je speelt niet met NAC maar met GUDOK. En de verwachting is dat dat dit seizoen ook niet verandert.:duim:

1. DVC Krimpen/Hankie 10-24 74-57
2. Sporting Andijk/Marinos 10-17 60-56
3. Go Ahead Kampen 10-15 69-66
--------------------------------------
4. AVV Swift/Jef400 10-14 70-69
5. SV Hillegom/JMD 10-12 57-63
6. Delfstrahuizen/Satyr 10-10 60-66
7. EBOK/zwammy 10-10 53-59
8. Leonidas/Mario 10-9 57-70

Woeha.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Heb je het nu nog steeds over de CL van 2001 koning Abu? Toen speelde ik nog met NK Dugopolje, die zijn al overgenomen door frikadellen zo lang is dat geleden. Ik heb het ook niet meer over mijn glorieuze coup da freak overwinning met Niger, die mannen zijn al met pensioen. We hebben het over dit jaar. Na de bekeroverwinning heb ik mijn spelers naar NAC gestuurd om te regelen dat ik dit jaar met NAC kon spelen. Gaat koning Abu opeens de regels veranderen :cab: dus het was niet vreemd dat ebok onderin eindigden, die speelden alleen nog maar met de wasvrouw. Je was toch te bang voor de 1,2 2,1 van mij en medeGod Marinos vriend. Is ook niet erg. Doe ik die 10 wedstrijden met GUDOK wel even spelen en daarna met Marinos vriend de stand op ons aanpassen :duim:
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Waarom speel ik geen Eredivisie? Ik ben boven Zwammy ge?indigd, dat schijnt een hele prestatie te zijn. Levert dus niks op, jammer.
 

Abubakari

Well-known member
man-mag-dronken-rijden-van-rechter.jpg

Heb je het nu nog steeds over de CL van 2001 koning Abu? Toen speelde ik nog met NK Dugopolje, die zijn al overgenomen door frikadellen zo lang is dat geleden. Ik heb het ook niet meer over mijn glorieuze coup da freak overwinning met Niger, die mannen zijn al met pensioen. We hebben het over dit jaar. Na de bekeroverwinning heb ik mijn spelers naar NAC gestuurd om te regelen dat ik dit jaar met NAC kon spelen. Gaat koning Abu opeens de regels veranderen :cab: dus het was niet vreemd dat ebok onderin eindigden, die speelden alleen nog maar met de wasvrouw. Je was toch te bang voor de 1,2 2,1 van mij en medeGod Marinos vriend. Is ook niet erg. Doe ik die 10 wedstrijden met GUDOK wel even spelen en daarna met Marinos vriend de stand op ons aanpassen :duim:

Ge moet eens wat minder zuipen op de vroege ochtend.
zwammy zei:
dronken-man-wil-straat-uitrijden.jpg

Nog niet kennen lezen ook niet. Pfff, witte gelijk dat niveau van de CL
Satyr heeft het niet over de CL maar over de eindstand van vorig jaar.

1. DVC Krimpen/Hankie 10-24 74-57
2. Sporting Andijk/Marinos 10-17 60-56
3. Go Ahead Kampen 10-15 69-66
--------------------------------------
4. AVV Swift/Jef400 10-14 70-69
5. SV Hillegom/JMD 10-12 57-63
6. Delfstrahuizen/Satyr 10-10 60-66
7. EBOK/zwammy 10-10 53-59
8. Leonidas/Mario 10-9 57-70

Toen vrijwel iedereen boven zwamty eindigde. En boven zwammy eindigen is uiteraard geen prestatie waarmee je promoveert. Ik denk dat onze kat Heinz ook nog wel boven zwammy eindigt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan