Jij wel.Oh wacht, ik zit dit seizoen in de Eredivisie.
De mindere goden zeker?Wij zijn ook geen grote trainers, wij zijn Goden :duim:
Met 2 personen minder presteren dan ik. Dan ben je echt een nepgod.Ik heb iig 1 prijs meer gepakt dan de godenzonen, dan moet ik wel een God zijn. En Marinos vriend en ik zijn ??n. Dus Marinos vriend is ook een God :duim:
Ik was de eerste winnaar van de Satebeker, dat toernooi hoef je dus ook nooit meer serieus te nemen als je die wint.
Je hebt het toch niet over dat gekocht bekertje op dat Confederations toernooike toch?
Ik was de eerste winnaar van de Satebeker, dat toernooi hoef je dus ook nooit meer serieus te nemen als je die wint.
Zelfs die prijs gaat dus aan jullie neus voorbij.:duim:Jij hebt in ieder geval de trofee voor de grootste praatjesmaker.
Ik heb iig 1 prijs meer gepakt dan de godenzonen, dan moet ik wel een God zijn. En Marinos vriend en ik zijn ??n. Dus Marinos vriend is ook een God :duim:
Gaan we het over het verleden hebben of over het heden mannen?
Net zoals op de Conferations cup zeker, of afgelopen seizoen in de Eredivisie, of toen ik nepgod Marinos uit de beker gooide afgelopen seizoen?Och och, afgelopen jaar is verleden maar dan wel pronken met bekers en schalen gewonnen op het moment dat de 2 wereldGoden nog niet meededen met de wondere wereld van de sat?kroket. Maar goed, we zullen dit jaar zien. NAC is terug dus het word gewoon 1-2, 2-1 dit jaar voor de special Two :duim:
Hij is inderdaad mooi:duim:Nee, nee. Jij hebt een mooie beker gekocht :duim:
Grote woorden voor iemand die in elke post drie keer pronkt met zijn Sat?beker.Och och, afgelopen jaar is verleden maar dan wel pronken met bekers en schalen gewonnen op het moment dat de 2 wereldGoden nog niet meededen met de wondere wereld van de sat?kroket. Maar goed, we zullen dit jaar zien. NAC is terug dus het word gewoon 1-2, 2-1 dit jaar voor de special Two :duim:
Heb je het nu nog steeds over de CL van 2001 koning Abu? Toen speelde ik nog met NK Dugopolje, die zijn al overgenomen door frikadellen zo lang is dat geleden. Ik heb het ook niet meer over mijn glorieuze coup da freak overwinning met Niger, die mannen zijn al met pensioen. We hebben het over dit jaar. Na de bekeroverwinning heb ik mijn spelers naar NAC gestuurd om te regelen dat ik dit jaar met NAC kon spelen. Gaat koning Abu opeens de regels veranderen :cab: dus het was niet vreemd dat ebok onderin eindigden, die speelden alleen nog maar met de wasvrouw. Je was toch te bang voor de 1,2 2,1 van mij en medeGod Marinos vriend. Is ook niet erg. Doe ik die 10 wedstrijden met GUDOK wel even spelen en daarna met Marinos vriend de stand op ons aanpassen :duim:
Satyr heeft het niet over de CL maar over de eindstand van vorig jaar.zwammy zei:
Nog niet kennen lezen ook niet. Pfff, witte gelijk dat niveau van de CL