Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
PES5 tegen Abubakari.

Dat is toch wel de wedstrijd die alle anderen doet verbleken


Volgens mij doe ik het vrij goed in onze onderlinge duels met Abu
Het kunstgras is in ieder geval vervangen door een echte mat. Een van de eerste maatregelen die ik heb genomen in Almelo.
Wedstrijd van de week inderdaad, twee Friese Giganten en leden van het Genootschap met een Schaal (waar de naam zwammy nog immer ontbreekt) en daarnaast speel ik tegen de club die ik ooit kampioen maakte met de andere club die ik kampioen maakte. Altijd leuk dus om terug in Almelo te zijn.

De historie die terug te vinden is geeft aan dat we elk twee keer gewonnen hebben en 1 x werd het gelijk. Dat is voor jou inderdaad vrij goed, voor mij vrij teleurstellend.:rumcolaa:

SC Heerenveen - SC Cambuur (PES5-Abubakari) 6-5
SC Cambuur (Abubakari) - SC Heerenveen (PES5) 2-2
Oekra?ne (PES5) - Hongarije (Aubakari) 3-6
SC Heerenveen - Ajax (PES5-Abubakari) 3-4
Ajax - SC Heerenveen (Abubakari-PES5) 5-6
 

Abubakari

Well-known member
Ja, daar is PES5 wel even stil van, die is al stilte aan het oefenen voor na zijn nederlaag tegen de aanstaand kampioen Ajax Abubakaristan.

Maar daar gaat het nu even niet over, het gaat over dit:
598c52bbbfba9-ozschaal.png

DE KAMPIOEN tegen de BEKERWINNAAR, oftewel de strijd om de OSCAR ZIJLSTRA SCHAAL 2017. Tevens de herhaling van de bekerfinale. Al was het toen NAC - Excelsior en is het nu (omdat die onnozelaar van een zwammy geen van de ontelbare mogelijkheden tot promotie die ik hem geboden heb wist te benutten) Excelsior - GUDOK (Kralinger-zwammy).
Mooie partij voor een vbookie lijkt mij. De Sat?coach die niet inzet op die partij krijgt stante pede 3 punten in mindering.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
H? wat is dit nu? Een finale zonder de kenners Abu en Pascallovic :cab:

Dat is vreemd. Maar goed, deze schaal komt wel mooi terecht in de prijzenkast van zwammy en Marinos vriend :duim:
 

Abubakari

Well-known member
H? wat is dit nu? Een finale zonder de kenners Abu en Pascallovic :cab:

Dat is vreemd. Maar goed, deze schaal komt wel mooi terecht in de prijzenkast van zwammy en Marinos vriend :duim:

Het zegt genoeg dat mijn naam destijds alvast voor altijd in de schaal geponst is, ziede dat eerst maar eens te bereiken met uwen b bokaaltjes en uw grote bakkes tegen de recordkampioen.

Hup zwammy!

En natuurlijk al mijn miljoenen op vriend zwammy. Gratis geld.
Welgeteld 0 (nul) euro heb je op je vriend gezet.

Ik heb voor zwammy even een passend liedje opgezocht.

 
Laatst bewerkt:

Susa

New member
Feyenoord is er klaar voor:duim:

We gaan gewoon door met waar we vorig seizoen mee ge?indigd zijn.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Bij PEC begint het ook te kriebelen en iedereen staat te trappelen van ongeduld om te beginnen.
We zijn vol goede moed voor de eerste wedstrijd tegen Roda JC.
 

Abubakari

Well-known member
Wij gaan nog een weekje op trainingskamp naar Madeira en dan zijn we er klaar voor!

Zelfs de weergoden willen dat Ajax weer Sat?kampioen wordt.

Alle gestrande Madeira-gangers terug in Nederland


Alle Nederlandse reizigers die gestrand waren op Madeira zijn terug in Nederland. Vanmorgen landde een vliegtuig met onder anderen 155 vakantiegangers van reisorganisatie Corendon op Schiphol. Ze waren met zo'n 20.000 andere toeristen zondag gestrand op het eiland, doordat hevige windstoten het vliegverkeer nagenoeg onmogelijk maakten.

De harde wind leidde tot chaos op het Portugese eiland. Sommige vakantiegangers moesten op matjes slapen in de lobby van hun hotel of op ligbedden bij zwembaden. Anderen sliepen op de luchthaven van Madeira, omdat de hotels overvol zaten.
Overmacht

Volgens Corendon is dit de langste vertraging ooit in de geschiedenis van de reisorganisatie. "Maar dit was overmacht", zegt een woordvoerder. "Vliegtuigen konden slecht landen door de harde wind en door de ligging van het vliegveld bij de bergen en de zee."
Lekkere voorbereiding PES5. :duim:
 

PES5

Administrator
Forumleiding
PES was alle ellende een stap voor en zit lekker op Kreta onder perfecte omstandigheden. Temperaturen lopen hier al op richting de perfecte voor de sat?kroketten.

Oke, het kostte me wel 17 uren in een vliegtuig, maar dan heb je ook wat. Yamas!
 

Abubakari

Well-known member
PES was alle ellende een stap voor en zit lekker op Kreta onder perfecte omstandigheden. Temperaturen lopen hier al op richting de perfecte voor de sat?kroketten.

Oke, het kostte me wel 17 uren in een vliegtuig, maar dan heb je ook wat. Yamas!
Ja, ik las het al in Tubantia:
Heracles trainer gaat naar Kreta en stuurt zijn selectie naar winderig Madeira en ten tijde van de wedstrijd zit ie nog steeds op Kreta.

Zelf zit ik zondag in de Euroborg, ik kan dus gewoon het laatste duel persoonlijk be?nvloeden. En dat zal ik ook zeker doen mocht dat nodig zijn. De video van de grensrechter van de Treffers heb ik als studiemateriaal al goed bekeken.
 

Kielse Rat

Well-known member
Zelf zit ik zondag in de Euroborg, ik kan dus gewoon het laatste duel persoonlijk be?nvloeden. En dat zal ik ook zeker doen mocht dat nodig zijn. De video van de grensrechter van de Treffers heb ik als studiemateriaal al goed bekeken.

Kan je er dan even voor zorgen dat het 1-1 wordt?
 

zwammy

Well-known member
Och och, omkoping om de prijzenkast van zwammy en Marinos vriend maar niet te durven vullen. Maakt ook niet uit, sta zaterdag al op een voorsprong die niet meer in te halen is :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Omkoping? Dat heb ik niet nodig, ik kop gewoon de eventuele 2-1 of 1-2 uit het doel. Geen hekken in de Euroborg, dus da's niet zo moeilijk.
 

Abubakari

Well-known member
Ik weet zo 1 2 3 niet meer wie het was, maar er was op dit forum iemand vrij enthousiast over Dennis Johnsen. Dus die heb ik vanmiddag nog maar even snel gekocht. Begint gelijk in de basis. Tegen PES5. :D
 

Abubakari

Well-known member
Onze opstelling?

Onana
De Ligt - Sanchez
Ziyech - vd Beek
Kluivert-Johnsen-Dolberg-Huntelaar-Neres-Younes

Gewoon weer 2-2-6 dus, de standaard Sat? tactiek, doelpunten maken is belangrijker dan doelpunten voorkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan