Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Volgens mij staan de bussen van FC Groningen (Kielse Rat) en Nik (NEC) ergens vast in een carnavals optocht.
Ze zijn beiden nog niet op het veld verschenen.
Bij de Hoofdklasse zijn dus de echte toppers die staan allemaal op het veld.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Tussenstanden Hoofdklasse :

VDZ(Susa) - OWIOS (Prume) 0-0
Xerxes (Reinoud) - Leonidas (Mario) 0-1
SVZ (Andre) - VSV (Mommiej) 0-1
KVV Losser (de Groene Scout) - IVV Landsmeer(Pascallovic) 0-0
vv Hattem (FC Zwolle Ol?) - DCV Krimpen (Hankie) 1-0
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Tussenstanden Eredivisie :
Ajax heeft hier alvast een voorschot genomen voor de wedstrijd van morgen.

Excelsior (Kralinger) - Willem II (fortuna1987) 0-1
ADO Den Haag (Magikan) - Roda JC (Satyr) 0-1
SC Heerenveen (PES5) - FC Twente (Go Ahead Kampen) 0-0
AZ (Maasvels) - Vitesse (Wezeper88) 0-0
Heracles Almelo (Banshee) - PEC Zwolle (SC Heerenveen) 0-0
Ajax (Marinos) - Feyenoord (Fabian) 1-0
De Graafschap (zwammy) - NEC (Nik) 0-0
FC Groningen (Kielse Rat) - SC Cambuur (Abubakari) 0-0
FC Utrecht (Simon) - PSV (JMD) 1-1
 

Abubakari

Well-known member
Volgens mij staan de bussen van FC Groningen (Kielse Rat) en Nik (NEC) ergens vast in een carnavals optocht.
Ze zijn beiden nog niet op het veld verschenen.
Bij de Hoofdklasse zijn dus de echte toppers die staan allemaal op het veld.

Min 3 dus mochten ze niet op komen dagen. Ik stel voor dat ik tegen zwammys score speel en zwammy tegen de mijne mochten rat en nik weg blijven.

En aangezien ik de baas ben is dat voorstel bij dezen aangenomen.
 

Hankie

Well-known member
Min 3 dus mochten ze niet op komen dagen. Ik stel voor dat ik tegen zwammys score speel en zwammy tegen de mijne mochten rat en nik weg blijven.

En aangezien ik de baas ben is dat voorstel bij dezen aangenomen.
Mits het positief voor je uitpakt uiteraard.
 

Nik

Member
Volgens mij staan de bussen van FC Groningen (Kielse Rat) en Nik (NEC) ergens vast in een carnavals optocht.
Ze zijn beiden nog niet op het veld verschenen.
Bij de Hoofdklasse zijn dus de echte toppers die staan allemaal op het veld.

Sorry heren. Stond ik maar in een Carnavals optocht, haha. Had even een paar andere dingen aan de hand deze dagen.
Ik heb Heracles- PEC 2 minuten te laat (20.47uur) voorspelt, dus kijk maar even of deze nog mee gaat in de puntentelling.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik gooi het wederom allemaal weg door geen punt te halen voorlopig. Gelukkig heeft Losser er ook pas eentje, maar vorige wedstrijd kwam ik ook amper op het bord. Kost mij gewoon promotie en doelsaldo kan ik zo ook wel vergeten. 1-0 achterstand bij rust.
 
Laatst bewerkt:

FC Zwolle Ole

Well-known member
vv Hattem staat op een moeizaam gelijkspel.
Spelers lopen te veel in de polonaise ipv verspreid over het veld.
Voetballen met de carnaval is een slecht idee.

Ruststanden in de Hoofdklasse :

VDZ(Susa) - OWIOS (Prume) 2-1
Xerxes (Reinoud) - Leonidas (Mario) 2-2
SVZ (Andre) - VSV (Mommiej) 3-3
KVV Losser (de Groene Scout) - IVV Landsmeer(Pascallovic) 1-0
vv Hattem (FC Zwolle Ol?) - DCV Krimpen (Hankie) 2-2
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Rustanden in de Eredivisie :

Excelsior (Kralinger) - Willem II (fortuna1987) 1-5
ADO Den Haag (Magikan) - Roda JC (Satyr) 1-3
SC Heerenveen (PES5) - FC Twente (Go Ahead Kampen) 1-4
AZ (Maasvels) - Vitesse (Wezeper88) 0-4
Heracles Almelo (Banshee) - PEC Zwolle (SC Heerenveen) 1-1
Ajax (Marinos) - Feyenoord (Fabian) 1-1
De Graafschap (zwammy) - NEC (Nik) 0-0
FC Groningen (Kielse Rat) - SC Cambuur (Abubakari) 0-1
FC Utrecht (Simon) - PSV (JMD) 5-2
 

Simon

Administrator
Forumleiding
FC Utrecht zet de goede reeks voort en staat met solide spel bij rust met 5-2 voor tegen PSV
 

Abubakari

Well-known member
Mits het positief voor je uitpakt uiteraard.

Is dat nog ergens op gebaseerd dat ik niet eerlijk zou zijn of moet ik dit als humor zien?

Overigens heeft zwammy inmiddels een tegenstander, Nik is nog tevoorschijn gekomen, daarmee zit ik dus zonder tegenstander. En voor Hankie, ik sta 1-0 voor op zwammy, maar zwammy en ik waren alleen elkaars tegenstander als onze tegenstander niet op kwam dagen, dus rest mij een saai sat? weekend waarin ik tegen het gemiddelde speel.
 
Laatst bewerkt:

Hankie

Well-known member
Is dat nog ergens op gebaseerd dat ik niet eerlijk zou zijn of moet ik dit als humor zien?

Overigens heeft zwammy inmiddels een tegenstander, Nik is nog tevoorschijn gekomen, daarmee zit ik dus zonder tegenstander. En voor Hankie, ik sta 1-0 voor op zwammy, maar zwammy en ik waren alleen elkaars tegenstander als onze tegenstander niet op kwam dagen, dus rest mij een saai sat? weekend waarin ik tegen het gemiddelde speel.
Was een geintje hoor. Smiley's werken niet lekker met tapa talk.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik zat van de week in Berlijn maar ik had mijn voorspellingen zaterdagavond al per priv?bericht naar Friesland gestuurd. Blijkbaar hebben ze de weg naar het voorspellingstopic niet gevonden. De beker van de week was ik wel vergeten aan te denken.
 

Abubakari

Well-known member
Ik zat van de week in Berlijn maar ik had mijn voorspellingen zaterdagavond al per priv?bericht naar Friesland gestuurd. Blijkbaar hebben ze de weg naar het voorspellingstopic niet gevonden. De beker van de week was ik wel vergeten aan te denken.

Ge zijt gematst qua beker bent zowaar halve finalist.
Overigens staan die eredivisierondes toch altijd al ruim van te voren klaar? Had je dus gewoon je voorspelling in kunnen doen en anders gewoon naar mij pb'en.

Was een geintje hoor. Smiley's werken niet lekker met tapa talk.

Ik dacht al, zullen we goddomme nu weer krijgen voor gezeik. Na dat eindeloze gezeik van de Wolf over die vbookies was ik namelijk al flink klaar met al het gezanik.

Vergissing ten bate van PSV is overigens gecorrigeerd, ik werk vannacht weer, dus ik doe zelf de stand wel weer.

Laat het allemaal zo blijven! 6 punten dan!

Weinig aan op deze manier, Kielse Rat heeft zijn voorspelling naar Friesland gestuurd, geen idee hoeveel het bij ons duel staat en misschien speel ik ook wel tegen het gemiddelde als zijn voorspelling niet aangekomen is. Mooi kut allemaal.

Feyenoord lijkt hier wel een einde aan zijn crisis te maken, twee 3 punters en daardoor 6-8 bij Ajax-Feyenoord. FEY heeft 1-2 en AJAX 0-2 bij UTR-PSV.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan