Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bestaat niet meer

Well-known member
SVZ - VSV komende week, voor beide ploegen geldt dat winst noodzakelijk is om laatste paar ronden nog ergens voor te strijden, kan VSV de stijgende lijn doorzetten?

Susa

New member
Godgloeiende wat zit het dicht bij elkaar in de hoofdklasse.

De komende twee wedstrijden worden de prijzen verdeeld ik moet tegen tegen de nummer 2 en 3.

Alles nog in eigen hand noemen ze dat geloof ik.

Magikan

Well-known member
Met slechts 2 lousy punten, toch nog de koploper verslaan in eigen huis :cab:

Fu Yong Hai voor iedereen... uiteraard met sat?krokett?h on the side.

Nik

Member
Ha, NEC de grote winnaar van het weekend !! De wereld in Satekrokettenland ziet er ineens heel mooi uit. Plek 3, met plek 1 en 2 in het vizier.

Wezeper88

Member
Tjonge wat een slechte week. Deze terugval had ik niet zien aankomen. Ik ga een paar spelers voor de komende wedstrijd schorsen, want er zitten een paar rotte satekroketten bij die het hele team omlaag halen.

zwammy

Well-known member
Na 34 wedstrijden is het vroeg genoeg.

We moeten even uitrekenen wanneer we moeten beginnen met voorspellen om 1 en 2 te worden. Ik laat nu nog steeds mijn katten de voorspellingen doen. Anders waren we in december al kampioen en 2.

JMD

Well-known member
Ik zou natuurlijk me graag willen handhaven in de eredivisie, maar wil dat wel eerlijk doen. Het is te merken dat Abu de standen niet meer bijhoudt, want ineens wordt PSV bevoordeeld. Ik heb echt pas slechts 24 punten en geen 26, PSV speelde geljk tegen De Graafschap. :)

Simon

Administrator
Forumleiding
Manager Simon gesignaleerd op Woudestein
Foto: ANP
Gepubliceerd: 5 februari 2016 22:26
Laatste update 5 februari 2016 23:04

Manager Simon van FC Utrecht is tijdens en na afloop van de wedstrijd op Woudestein tussen Excelsior en Willem II in de Eredivisie vanavond wel heel nadrukkelijk gesignaleerd in gesprek met algemeen Directeur Ferry de Haan en voorzitter Albert de Jong.

Rotterdam ? Tijdens en na afloop van de eerste wedstrijd van speelronde 22 vrijdagavond in stadion Woudestein is manager Simon van FC Utrecht wel heel nadrukkelijk aanwezig geweest. Tijdens de wedstrijd had hij plaatsgenomen op een van de businessseats naast algemeen directeur Ferry de Haan en daarbij viel het op dat de heren in een goed gesprek verwikkeld waren en nauwelijks aandacht hadden voor de wedstrijd, die overigens eindigde in 0-0
In een reactie over aanwezigheid bij deze wedstrijd verklaarde Simon desgevraagd aan ??n van onze verslaggevers: ?Ik ben hier vanavond om beide ploegen aan het werk te zien. Over 2 weken speel ik met mijn club FC Utrecht tegen Willem II en 4 weken later staat ook de wedstrijd tegen Excelsior op het programma?.

Boze tongen beweren echter dat Simon vandaag is wezen solliciteren bij Excelsior. Manager Kralinger staat daar onder druk wegens tegenvallende resultaten en Simon heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij graag nog eens manager zou willen zijn van Excelsior.
Verder is het een publiek geheim dat het al enige tijd niet botert tussen manager Simon en algemeen directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht. Simon had graag gezien dat er tijdens de onlangs afgelopen transferperiode in januari door de club was ge?nvesteerd in een nieuwe spits, maar vanwege de negatieve financi?le resultaten houdt van Schaik op dit moment de hand op de knip.
''De grote daling van het nettoverlies in de afgelopen seizoenen is een belangrijke stap in het gezondmakingsproces van de club, maar we zijn nog niet gezond'', meldde van Schaik eerder op de clubsite.

Ambitie
Simon heeft eerder de ambitie uitgesproken om met een club een gooi te doen naar het kampioenschap in de Eredivisie. Vorig seizoen bij SC Heerenveen kwam het daar niet van, ondanks een reeks overwinningen in het voorjaar. Dit seizoen staat FC Utrecht stevig in het linkerrijtje, maar nu Simon wil doorpakken geeft de club niet thuis.

UPDATE:
Feyenoord-manager Fabian, die tevens op Woudestein aanwezig was vanavond, wist ons te melden dat Simon na afloop van de wedstrijd in de Vip-ruimte in gespek is gesignaleerd met Excelsior-voorzitter Albert de Jong en dat dit gesprek zeker niet over de wedstrijd ging. ?Ik stond er vlak bij in de buurt en ik kon grote delen van dit gesprek opvangen. Gelukkig hebben zij mij niet opgemerkt, want Simon had het er duidelijk over dat hij Excelsior dit seizoen nog kampioen wilde maken. Dat is informatie die ik als trotse manager van de koploper natuurlijk graag in een vroeg stadium mee wil krijgen?.

Bekijk het programma en de stand in de eredivisie
Door: ANP/NU.nl
.

Abubakari

Well-known member
Volgens mij is Groningen niet thuis. Is Kielse Rat zijn bekerzege nog aan het vieren? 0-0 trouwens nog bij GRO-CAM. Had Excelsior er nou gewoon even eentje binnen getrapt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan