Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Een ronde met veel hoge scores, maar liefst 10 van de 18 eredivisiecoaches scoorden dubbele cijfers. Aan de andere kant waren er ook een aantal die zeer slecht scoorden. Heracles met maar 2 rake pogingen maaklt het het bontst. Maar ook nummer twee Heerenveen had een vrij belabberde ronde en mazzelde met tegenstander Excelsior die het precies even slecht deed. Koploper Feyenoord daarentegen won wel weer waardoor Heerenveen het gat in de laatste weken voor de winterstop wekelijks groter ziet worden. Van de nummers 2 t/m 7 was Heerenveen trouwens de enige die een punt pakte, de rest verloor. Waardoor de subtop weer veel nieuwe gezichten kent en het gat tussen Heerenveen en de rest ook in tact blijft.
Het zou wel eens de saaiste titelstrijd ooit kunnen worden want Fabian is erg degelijk, scoort veel en verspeelt weinig punten. Een beetje het Ajax van de Sat?kroketten Competitie dus.
Al verloren die deze week wel, dus wie weet laat FeyenoordFabian volgende week ook eens een steekje vallen. Zou de spanning bovenin wel ten goede komen.

Grote verliezer onderin is Heracles, de concurrenten pakten volop punten en Heracles verloor met 6-2 van concurrent Vitesse. Ook Excelsior kun je als verliezer betitelen, de rest won, Excelsior liet de kans op 3 punten liggen door tegen een zwak Heerenveen niet verder dan 4-4 te komen. Heracles zakte naar de laatste plaats, Excelsior onder de rode streep. Ook FC Groningen had een slecht weekend. 11 keer scoren, maar wel verliezen en net boven de streep, met twee punten voorsprong.

in de Hoofdklasse haalde niemand dubbele cijfers, bemoedigend voor Groene Scout is dat er deze week iemand was die het nog slechter deed. Gedeeld koploper Andre bleef op 0 steken. En dat had flinke gevolgen, Andre zakte daardoor van de tweede naar de achtste plaats. Grootste stijger is Mario die met zijn tweede zege op rij van 7 naar 3 ging.
Van de 5 teams die met 6 uit 3 de koppositie deelden wonnen alleen Susa/VDZ en vv Hattem (FC Zwolle Ol?). Het schuift ook hier dus weer aardig in elkaar.

SC Heerenveen - Excelsior (PES5-Kralinger) 4-4
ADO Den Haag - Willem II (Magikan-fortuna1987) 10-6
PSV - Roda JC (JMD-Satyr) 12-7
SC Cambuur - NEC (Abubakari-Nik) 13-10
FC Twente - De Graafschap (GA Kampen-zwammy) 8-13
FC Utrecht - Ajax (Simon-Marinos) 5-12
FC Groningen - Feyenoord (Kielse Rat-Fabian) 11-15
PEC Zwolle - AZ (SCH-Maasveld) 11-10
Heracles Almelo - Vitesse (Banshee-Wezeper88) 2-6

1. Feyenoord 16-37 135-95
2. sc Heerenveen 16-32 111-103
3. PEC Zwolle 16-27 107-101
4. SC Cambuur 16-26 118-103
5. FC Twente 16-26 111-115
6. FC Utrecht 16-25 115-110
7. Roda JC 16-25 107-102
8. Willem II 16-24 125-116
9. AZ 16-24 113-100
10. NEC 16-23 115-108
11. Ajax 16-23 108-109
12. De Graafschap 16-22 114-114
13. FC Groningen 16-21 112-120
14. ADO den Haag 16-20 113-115
15. Vitesse 16-19 107-114*
---------------------------------
16. Excelsior 16-19 97-103
17. PSV 16-15 104-113
18. Heracles 16-14 92-115



Na ronde 24:
Nummers 1 t/m 3 promoveren rechtstreeks + de niet gepromoveerde * met de meeste goals voor.
Nummer 16, 17 & 18 degraderen rechtstreeks + de niet gedegradeerde * met het minste aantal goals voor.


Week #4
Xerxes (Reinoud) -VDZ(Susa) 5-9
SVZ (Andre) -DCV Krimpen (Hankie) 0-6
IVV Landsmeer(Pascallovic)-Leonidas (Mario) 5-9
vv Hattem (FC Zwolle Ol?) -KVV Losser (de Groene Scout) 6-4
VSV (Mommiej) -OWIOS (Prume) 5-6

1. VDZ (Susa) 4-9 33-26
2. vv Hattem (FC Zwolle Ol?) 4-9 26-23
3. Leonidas (Mario) 4-6 30-27
-----------------------------------------
4. IVV Landsmeer (Pascallovic) 4-6 28-28*
5. DCV Krimpen (Hankie) 4-6 27-25
6. OWIOS (Prume) 4-6 26-24
7. Xerxes (Reinoud) 4-6 25-27
8. SVZ (Andr?) 4-6 23-28
9. VSV (Mommiej) 4-3 24-29
10. KVV Losser (de Groene Scout) 4-3 22-27

Week #5
VSV (Mommiej) -VDZ(Susa)
IVV Landsmeer(Pascallovic) -Xerxes (Reinoud)
vv Hattem (FC Zwolle Ol?) -SVZ (Andre)
KVV Losser (de Groene Scout) -DCV Krimpen (Hankie)
OWIOS (Prume)-Leonidas (Mario)
 

Maasveld

Well-known member
Godverdetouwtyfus, ik dacht wel safe te zitten met mijn 10 punten. Gefeliciteerd gekke Gerke!

Grunn-HandInHandHomo's, dat zal toch wel bijna een record zijn of toch niet?
 

Abubakari

Well-known member
Grunn-HandInHandHomo's, dat zal toch wel bijna een record zijn of toch niet?

FC Twente-Vitesse 7-21 (Groene Scout-PASCALLO)

Komend weekend is ie er dan eindelijk, de Kraker, de Topper der Toppers, het zespuntenduel om het Kampioenschap!
(en tevens de nummers 11 & 12 tegen elkaar, maar daar gaat het nu even niet om)

Ajax - De Graafschap (Marinos-zwammy)
 
Laatst bewerkt:

Marinos

Well-known member
Ja, hallo? Marinos en de hele Ajax selectie hier! Kan iemand de deuren van het Utrecht stadion even van het slot halen? Die gekke Simon wilde ons er eerst niet in laten maar nu heeft hij ons dus opgesloten. Simon zelf en Utrecht heb ik overigens al uren niet meer gezien. Als iemand dus even de deur open kan doen zou dat fijn zijn, voordat ik te laat bij de topper der toppers tegen vriend zwammy ben.
 

De Groene Scout

Well-known member
Verdomme, gaat het toch weer mis. Sta je halverwege voor, gaan de heertjes weer achterover leunen en denken ze dat ze ook kunnen verdedigen.
Dat kunnen we niet mannen; we moeten aanvallen!!!
 

Fabian

Active member
Het zou wel eens de saaiste titelstrijd ooit kunnen worden want Fabian is erg degelijk, scoort veel en verspeelt weinig punten. Een beetje het Ajax van de Sat?kroketten Competitie dus.

Haha, zelfs in een compliment kom je nog met een belediging.

Vervelende Groningse AmsterdammerT!


Ik heb overigens in Utrecht de deur extra op slot gedaan. Dat scheelt een Ajacied.
 
Laatst bewerkt:

FC Zwolle Ole

Well-known member
De vv Hattem is druk bezig om te zien of ze gaan promoveren.
Nu 3 overwinningen op rij en ze gaan voor de winterstop voor de 4e.
Dus houden wij ook de eredivisie een beetje in de gaten kwa tegenstanders.
En volgens mij heeft Willem II toch verloren met 10-9
Het blijft natuurlijk verlies maar kunnen 3 kostbare doelpunten zijn voor de stand.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ja, hallo? Marinos en de hele Ajax selectie hier! Kan iemand de deuren van het Utrecht stadion even van het slot halen? Die gekke Simon wilde ons er eerst niet in laten maar nu heeft hij ons dus opgesloten. Simon zelf en Utrecht heb ik overigens al uren niet meer gezien. Als iemand dus even de deur open kan doen zou dat fijn zijn, voordat ik te laat bij de topper der toppers tegen vriend zwammy ben.

Ja sorry, ik heb Wilco van Schaik nog nooit zo boos gezien, dus ik had de kuierlatten genomen terug naar Engeland.
Op weg naar de boot kreeg ik echter een telefoontje van Ferry de Haan om even langs te komen voor een kopje koffie, dus ik ben nog in Nederland en ik kom zo wel even langs met de sleutel.
 

zwammy

Well-known member
FC Twente-Vitesse 7-21 (Groene Scout-PASCALLO)

Komend weekend is ie er dan eindelijk, de Kraker, de Topper der Toppers, het zespuntenduel om het Kampioenschap!
(en tevens de nummers 11 & 12 tegen elkaar, maar daar gaat het nu even niet om)

Ajax - De Graafschap (Marinos-zwammy)

Jack van Gelder, Mart Smeets, Rik de Saedeleer zijn uit de dood opgestaan om mee met zwammy op trainingskamp te gaan. Alleen voor deze krakers der krakers. Wedstrijden van Bayern, Barca en Madrid uitgesteld en de Arena komt voor de eerste keer dit seizoen met een wachtlijst en met loting voor de miljoenen mensen die hiervan getuige willen zijn. Gelukkig is zwammy trainer dus is hij zeker aanwezig.

Als god tegen god speelt kun je wel een 3tje invullen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Godverdetouwtyfus, ik dacht wel safe te zitten met mijn 10 punten. Gefeliciteerd gekke Gerke!
Bedankt Maasveld!

Na de ruststand van 4-7 zag ik het nog somber in, maar na 2 rake voorspellingen gisteren hoopte ik stiekem op een benauwde overwinning.
En zie daar, het is nog gelukt ook.
Nu nog ??n keer winnen, en we sluiten de eerste seizoenshelft af met een keurige 3e plaats.
Kunnen we in de eerste wedstrijd van 2016 meteen op jacht naar sc Heerenveen in een onderling duel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan