Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerenveen - Excelsior eindigt hoe dan ook gelijk. Kralinger en ik hebben na Utr-Aja overal dezelfde uitslagen.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
vv Hattem neemt de leiding tegen KVV Losser 6-4.
En aangezien de laatste wedstrijd we de zelfde uitslag hebben zijn de drie punten binnen.
De tussenstanden met nog een paar minuten te spelen zijn :

Xerxes (Reinoud) -VDZ(Susa) 5-9
SVZ (Andre) -DCV Krimpen (Hankie) 0-3
IVV Landsmeer(Pascallovic)-Leonidas (Mario) 5-9
vv Hattem (FC Zwolle Ol?) -KVV Losser (de Groene Scout) 6-4
VSV (Mommiej) -OWIOS (Prume) 5-6
 

Abubakari

Well-known member
Donkere wolken boven Nijmegen. Het gaat lastig worden om dit nog om te buigen, zeker nu Feyenoord ook op achterstand staat.

Het is inmiddels zelfs onmogelijk om dit nog om te buigen. Cambuur heeft er ondertussen al 13 in liggen en heeft de zege al binnen.
 

Fabian

Active member
Winner zul je bedoelen. Bovendien zijn we nog niet klaar, het zou mij niks verbazen als we er gewoon nog 3 bij maken.

Hups Vitesse dan maar!

Maar ik ben al sowieso verbaasd over mijn score dit weekend. Dit is voor mij toch al een topscore. 5 wedstrijden goed voorspeld.

En dan speel ik ook nog tegen Kielse Rat. Even wat wraak nemen voor het missen van het EK. Ze kregen een te grote mond daar in Belgi?.
 

Nik

Member
Gefeliciteerd Abu ! Matige ronde van mijn kant deze week.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Mommiej

Well-known member
Weer een nederlaag erbij voor VSV. Spelers merkten dat de trainer er gedachten ook niet bij heeft deze week en dachten er met de pet naar te kunnen gooien. Komende week moet er bekersucces komen wil er niet aan de stoelpoten van de trainer worden gezaagd....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan