Reinoud
Well-known member
Ik tel niet en dat is denk ik ook maar beter.
Xerxes was toch appeltje eitje ;-)
Bij winst van Roda pak je nog een puntje ook.
Ik tel niet en dat is denk ik ook maar beter.
Volgens mij 2 zwakke ploegen tegen elkaar. Nou, hup Roda dan nog maar even!!!Xerxes was toch appeltje eitje ;-)
Ik dacht dat het uit zou lopen op een bloedeloze 5-5, maar Michiel Kramer schonk mij de overwinning :duim:Waardeloos verloren weer. Uiteraard door Feyenoord in de laatste minuut, zou eens anders zijn. Gefeliciteerd Simon
Sinds wanneer Is het een stunt als Ajax van een stel Friese pummels wint?
Het blijft een beetje gissen, maar het financi?le wanbeleid bij FC Twente is mij natuurlijk niet in de koude kleren gaan zitten.
We stonden bekend om ons aanvallende attractieve voetbal met veel doelpunten, totdat er via allerlei vage Doyen-constructies en illegale praktijken op Cyprus ineens allemaal verdedigers werden gekocht die opgesteld moesten worden.
Dit kwam de prestaties van Twente niet ten goede en deed uiteraard ook iets met het vertrouwen van de trainer.
Uiteindelijk was ontslag het gevolg. Blijkbaar is het mij niet in de koude kleren gaan zitten en word ik nu nog regelmatig wakker badend in het zweet.
Nu bij KVV Losser zit die angst van het niet willen verliezen er nog altijd in en wordt er te verdedigend gespeeld en komt de creativiteit die de groep wel bezig er absoluut niet uit.
Toch is er hoop; ik heb zojuist het telefoonnummer doorgekregen van Ted Troost. Hopelijk is het niet te laat.