Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Waardeloos verloren weer. Uiteraard door Feyenoord in de laatste minuut, zou eens anders zijn. Gefeliciteerd Simon

FC Zwolle Ole

Well-known member
Stand gehouden en een 9-6 overwinning geboekt.
Dus 2 overwinningen achter elkaar voor de vv Hattem dat smaakt naar meer.
Dus volgende week gaan we voor de 3e we zijn in de winning mood.

Nik

Member
Volgens mij win ik met NEC met 9-4, nadat ik aan het begin van de dag nog maar op 1 puntje stond.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Abubakari

Well-known member
Het ritme van wvwvwvwvw weer niet kunnen doorbreken, EXC-TWE maakt het verschil, met 2 punten verschil de boot in tegen Willem 1987.

Laatst bewerkt:

Simon

Administrator
Forumleiding
Waardeloos verloren weer. Uiteraard door Feyenoord in de laatste minuut, zou eens anders zijn. Gefeliciteerd Simon
Ik dacht dat het uit zou lopen op een bloedeloze 5-5, maar Michiel Kramer schonk mij de overwinning :duim:

Abubakari

Well-known member
Feyenoord slaat een gaatje met concurrent Heerenveen. Marinos had Blom geregeld en dus stuntte Ajax tyegen Heerenveen. Feyenoord won van laagvlieger Heracles en staat nu 3 punten voor. Twente was mazzelpik van de week, 5-4 gewonnen en van 7 naar 3 gestegen. Onderin won ADO waardoor het de plek on der de streep overdeed aan Vitesse.

In de Hoofdklasse maakte Susa door 12 keer te scoren een flinke sprong. Vorige week achtste, nu eerste! Hewt staat lekker dicht op elkaar, in de eredivisie en zeker ook in de Hoofdklasse. Mario pakte (overtuigend) zijn eerste punten, nota bene tegen Andre, tot deze ronde de enige die dit seizoen al zijn (2) Sat?wedstrijden had gewonnen.

AZ - ADO Den Haag (Maasveld-Magikan) 5-9
Excelsior - FC Twente (Kralinger-Go Ahead Kampen) 4-5
De Graafschap - FC Utrecht (zwammy-Simon) 5-7
Vitesse - PSV (Wezeper88-JMD) 4-4
Ajax - SC Heerenveen (Marinos-PES5) 10-9
Willem II - SC Cambuur (F1987-Abu) 9-7
Feyenoord - Heracles Almelo (Fabian-Banshee) 7-5
NEC - PEC Zwolle (Nik-SCH) 10-4
Roda JC - FC Groningen (Satyr-Kielse Rat) 5-7

1. Feyenoord 15-34 120-84
2. sc Heerenveen 15-31 107-99
3. FC Twente 15-26 103-102
4. FC Utrecht 15-25 110-98
5. Roda JC 15-25 100-90
6. AZ 15-24 103-89
7. Willem II 15-24 119-106
8. PEC Zwolle 15-24 96-91
9. NEC 15-23 105-95
10. SC Cambuur 15-23 105-93
11. FC Groningen 15-21 101-105
12. Ajax 15-20 96-104
13. De Graafschap 15-19 101-106
14. Excelsior 15-18 93-99*
15. ADO den Haag 15-17 103-109
---------------------------------
16. Vitesse 15-16 101-112
17. Heracles 15-14 90-109
18. PSV 15-12 92-106

Na ronde 24:
Nummers 1 t/m 3 promoveren rechtstreeks + de niet gepromoveerde * met de meeste goals voor.
Nummer 16, 17 & 18 degraderen rechtstreeks + de niet gedegradeerde * met het minste aantal goals voor.

Week #3
DCV Krimpen (Hankie) -VDZ(Susa) 8-12
KVV Losser (de Groene Scout) -Xerxes (Reinoud) 4-5
Leonidas (Mario)-SVZ (Andre) 11-5
vv Hattem (FC Zwolle Ol?) -VSV (Mommiej) 9-6
OWIOS (Prume)-IVV Landsmeer(Pascallovic) 6-8

1. VDZ (Susa) 3-6 24-21
2. SVZ (Andr?) 3-6 23-22
3. IVV Landsmeer (Pascallovic) 3-6 23-19
----------------------------------------------
4. Xerxes (Reinoud) 3-6 20-18
5. vv Hattem (FC Zwolle Ol?) 3-6 20-19
6. DCV Krimpen (Hankie) 3-3 21-25*
7. Leonidas (Mario) 3-3 21-22*
8. OWIOS (Prume) 3-3 20-19
9. VSV (Mommiej) 3-3 19-23
10. KVV Losser (de Groene Scout) 3-3 18-21

Week #4
Xerxes (Reinoud) - VDZ(Susa)
SVZ (Andre) - DCV Krimpen (Hankie)
IVV Landsmeer(Pascallovic)-Leonidas (Mario)
vv Hattem (FC Zwolle Ol?) - KVV Losser (de Groene Scout)
VSV (Mommiej) - OWIOS (Prume)

Reinoud

Well-known member
Zat ook eens mee qua wedstrijd schema. Mocht ook wel een keer en de punten zijn extra lekker. Nu thuis tegen de koploper een goede pot neerzetten.

Abubakari

Well-known member
Sinds wanneer Is het een stunt als Ajax van een stel Friese pummels wint?

Heeft ??n van die Fean mods het verslag gehackt, Satyr? Of PES5 zelf?

De Groene Scout. Laatste in de Hoofdklasse.
FC Twente zonder Groene Scout: In drie weken van plek 18 naar plek 3.
Nou Scout, zeg het maar...

Abubakari

Well-known member
Maar... Wat is gebeurd met (oud Kampioen/Topschutter) Groene Scout? Hoe diep kun je vallen? Wat is er loos?

De Groene Scout

Well-known member
Het blijft een beetje gissen, maar het financi?le wanbeleid bij FC Twente is mij natuurlijk niet in de koude kleren gaan zitten.
We stonden bekend om ons aanvallende attractieve voetbal met veel doelpunten, totdat er via allerlei vage Doyen-constructies en illegale praktijken op Cyprus ineens allemaal verdedigers werden gekocht die opgesteld moesten worden.
Dit kwam de prestaties van Twente niet ten goede en deed uiteraard ook iets met het vertrouwen van de trainer.
Uiteindelijk was ontslag het gevolg. Blijkbaar is het mij niet in de koude kleren gaan zitten en word ik nu nog regelmatig wakker badend in het zweet.
Nu bij KVV Losser zit die angst van het niet willen verliezen er nog altijd in en wordt er te verdedigend gespeeld en komt de creativiteit die de groep wel bezig er absoluut niet uit.

Toch is er hoop; ik heb zojuist het telefoonnummer doorgekregen van Ted Troost. Hopelijk is het niet te laat.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Het blijft een beetje gissen, maar het financi?le wanbeleid bij FC Twente is mij natuurlijk niet in de koude kleren gaan zitten.
We stonden bekend om ons aanvallende attractieve voetbal met veel doelpunten, totdat er via allerlei vage Doyen-constructies en illegale praktijken op Cyprus ineens allemaal verdedigers werden gekocht die opgesteld moesten worden.
Dit kwam de prestaties van Twente niet ten goede en deed uiteraard ook iets met het vertrouwen van de trainer.
Uiteindelijk was ontslag het gevolg. Blijkbaar is het mij niet in de koude kleren gaan zitten en word ik nu nog regelmatig wakker badend in het zweet.
Nu bij KVV Losser zit die angst van het niet willen verliezen er nog altijd in en wordt er te verdedigend gespeeld en komt de creativiteit die de groep wel bezig er absoluut niet uit.

Toch is er hoop; ik heb zojuist het telefoonnummer doorgekregen van Ted Troost. Hopelijk is het niet te laat.

Zal toch zijn voor een volgend weekend.
vv Hattem is in vorm en gaat voor de derde overwinning op rij.

Fabian

Active member
Ik dacht eigenlijk dat ik een zwak weekend had, maar daar wordt niet van geprofiteerd.

Die Heerenvener ook achter me gelaten met zijn grote mond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan