Go Ahead Kampen
Member
Ik neem de laatste overgebleven ploeg FC TWENTE. Zeer tevreden met de derde plek. Kijken of ik Twente weer aan het voetballen krijg. Reteketet promotie bij de sat? kroket!!!
Ik neem de laatste overgebleven ploeg FC TWENTE. Zeer tevreden met de derde plek. Kijken of ik Twente weer aan het voetballen krijg. Reteketet promotie bij de sat? kroket!!!
Abu, het is KVV Losser. Die K van katholiek hoort er echt bij, anders waren we allang gefuseerd met buurman AJC'96
Breng hem namens iedereen hier de felicitaties (of veel sterkte, al naar gelang) over.FC Zwolle Ol? zei:Bij deze even een reactie namens Wezeper88.
Hij is pas getrouwd en heeft even weinig tijd om een reactie te doen.
Maar hij is zeer content met de promotie en hij wil graag Vitesse overnemen als gelderse club.
Och och och, alles om maar te zorgen dat Marinos geen kampioen wordt.
Zo zijn ze hier op dit forum :hsv: Met Abu voorop, heuler met de vijand.
Heb je de tegendoelpunten van de Graafschap en Ajax gezien? Met een normale verdediging hadden we 1 en 2 gestaan en 4x niet op hadden komen dagen om lekker in Ibiza uit te waaien. Maar goed vriend, doen we het zo maar.
Ik heb meer goals gescoord dan jou coladrinkende hippiepippie
Ahh, kan dus beter op trainingskamp naar Heerlen gaan :duim:
Alsof Abu Ajax liever op plek 16 ziet, dan op plek 1. Geloof je het zelf? Marinos haalt zelfs minder punten bij Ajax dan ik bij Ajax zou hebben gedaan. Dit terwijl ik terecht ben gedegradeerd.Zo zijn ze hier op dit forum :hsv: Met Abu voorop, heuler met de vijand.
Heb je de tegendoelpunten van de Graafschap en Ajax gezien? Met een normale verdediging hadden we 1 en 2 gestaan en 4x niet op hadden komen dagen om lekker in Ibiza uit te waaien. Maar goed vriend, doen we het zo maar.