Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Er zullen er niet veel zijn die Excelsior bij WII op winst hebben, onze belgenvriend wel.:hsv:
Gelukkig leverde NEC-GRA mij 3 punten op, tussenstand bij Cambuur-Groningen 3-2.
 

Fabian

Active member
Jammer dat we niet ook dezelfde vrijdag hadden.

Ik hoop trouwens dat jij een driepunter aan je voorspelling bij de klassieker over houdt. Dat hoop ik zelfs heel erg.

Haha, dat begrijp ik. Maar dat is een voorspelling gemaakt vanuit het gegeven dat het niet snel zal gebeuren dat wij twee keer achter elkaar van Ajax winnen.

Ik heb geen prettig voorgevoel. Hopelijk zit ik er naast.
 

zwammy

Well-known member
Susa kan alleen nog maar gelijkkomen, dan moet AZ-Vitesse 2-2 worden. Bij elke andere uitslag wint NAC
 

Mommiej

Well-known member
VSV op een 9-7 voorsprong in de familievete. Alleen een 3-1 zege van Vitesse zorgt er nog voor dat het gelijk wordt.
 

Abubakari

Well-known member
Cambuur staat -mede dankzij een 3punter bij de klassieker- met 8-4 voor en heeft de zege dus binnen.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Een teleurstellende ronde en geen promotie dus de volgende ronde maar weer tegen mijn zoon.
Toch VSV Gefeliciteerd
 

De Groene Scout

Well-known member
Wat heeft Twente gemaakt?
Was er niet bij vandaag, was bij een niet nader te noemen hoofdklasser op bezoek die interesse heeft in mij.
 

Pascallovic

Well-known member
Weer een nederlaag. Heb momenteel niks in de Eredivisie te zoeken. Doe maar IVV Landsmeer in de hoofdklasse voor mij.
 

Susa

New member
Tja het is niet anders.....

Voorlopig niet meer in de Eredivisie van het Sat? krokkettenwalhalla.

Volharden Doet Zegevieren zal het voor mij gaan doen in de hoofdklasse.
 

Abubakari

Well-known member
Da's ook wat, de degradanten reageren, de promovendi niet. Je zou bijna de actievere degradanten belonen met klassenbehoud.

Ik had het druk, vandaar pas laat de standen en uitslagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan