Kielse Rat
Well-known member
Kleine 3-2 voorsprong. Jammer van die derde goal van Heracles, anders had ik al minstens een punt gehad. Ik heb 0-0 staan voor Ajax-PSV, SC Heerenveen voorspelt een 2-0 zege voor Ajax. Hups gelijkspel dus!
Ik mocht even hopen op een punt, maar helaas. Verdiende nederlaag, voorlopig nog doormodderen in de middenmoot. Ondanks dat tevreden over eerste helft van het seizoen, lang op degradatieplaats gestaan, maar na een mooie serie behoorlijk veilig. In 2017 hopelijk doorzetten richting de top van de ranglijst. Kielse gefeliciteerd met deze winst in de strijd tussen de Belg en de Fries.Kleine 3-2 voorsprong. Jammer van die derde goal van Heracles, anders had ik al minstens een punt gehad. Ik heb 0-0 staan voor Ajax-PSV, SC Heerenveen voorspelt een 2-0 zege voor Ajax. Hups gelijkspel dus!
Neem aan dat de organisatie die PSV'er gewoon laat verliezen, al moeten daarvoor regels worden aangepast.
Niks op de knietjes gewoon pure irritatie op het gekloot dat in de laatste 10 minuten telkens punten gemorst worden. Dat een Ajacied een andere Ajacied laat winnen is voor de rest gewoon logisch.Och, Och ... zo'n grote mond, en dan op de knietjes bij de organisatie. Niet eens kunnen winnen van een hoofdklasser, en dat tot 2x toe :devil:
#Leonidasmorelewinnaar
De slechtste wedstrijd voor het laatst bewaard... gelukkig winterstop.
De slechtste wedstrijd voor het laatst bewaard... gelukkig winterstop.
Neem aan dat de organisatie die PSV'er gewoon laat verliezen, al moeten daarvoor regels worden aangepast.
Leonidas/Mario - Willem II/Pascallovic 4-4
5-5 toch?
Oh ja, ik was EXC-NEC vergeten, die staat in de toto bij zaterdag.