Hahah die Andr? die verliest van mij. Haha
Pardon?Tsja, ik dacht dat er dan wat minder druk op zou zitten dan wanneer het het beslissende duel om de titel zou zijn en dat je dan een wat meer open wedstrijd zou krijgen in plaats van een tactisch steekspel.
Dit weekend tegen Leonidas, ik zeg we gaan ze de das om doen!
dassonde voor leonidas
Dat jullie uit angst voor elkaars grootheid altijd schijtbakkerig spelen als jullie tegen elkaar moeten.Pardon?
Dat blijkt met 8-9. Of lul je gewoon maar wat om populair te doen?Dat jullie uit angst voor elkaars grootheid altijd schijtbakkerig spelen als jullie tegen elkaar moeten.
AZ moet met 2-0 winnen, anders wint DGheracleS dit potje van mij ...
Van harte, Abubakari! Gok met AZ - NEC pakt dus faliekant verkeerd uit. Ik zal wel ??n van de slechtst scorende teams zijn en onderin hangend, dus er zal snel wat moeten gebeuren. Aan de andere kant kan het mij vandaag weinig schelen, vanwege een vervelende gebeurtenis (flauwvallen) wat mij vanmiddag overkwam.Haha, weer met een baggerscore gewonnen, 9 uit 4 inmiddels. Vlieg ik er straks uit omdat ik te weinig scoor. Dat degradatiespook blijft maar om mij heen hangen.
:duim:6-4 gewonnen h?, kun de praatjes hebben tegen de special two :duim:
Vriend, terugwedstrijd valt het kwartje jou kant op.
Ik dacht dat er dan wat minder druk op zou zitten dan wanneer het het beslissende duel om de titel zou zijn en dat je dan een wat meer open wedstrijd zou krijgen in plaats van een tactisch steekspel.Pardon?
Tige by tige jonguh. Ik hoop dat alles weer goed met je gaat en dat het de warmte was en niet iets ergs.Van harte, Abubakari! Gok met AZ - NEC pakt dus faliekant verkeerd uit. Ik zal wel ??n van de slechtst scorende teams zijn en onderin hangend, dus er zal snel wat moeten gebeuren. Aan de andere kant kan het mij vandaag weinig schelen, vanwege een vervelende gebeurtenis (flauwvallen) wat mij vanmiddag overkwam.
Balen, mijn terug keer niet kunnen vieren met een overwinning!