Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario

Well-known member
Weer gewonnen ... ik kan het zelf niet eens geloven. Snel een foto van teletekst maken. Op welke pagina staan de sat?kroketten?
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Na 2 weken wennen aan het niveau is bij de spelers van Sparta eindelijk het kwartje gevallen voor wat betreft de door mij beoogde speelstijl.
Vooral na rust begon het te lopen en vlogen de ballen er net zo hard in als de sat?kroketten na afloop in de bestuurskamer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De uitwedstrijden zijn duidelijk nog niet mijn ding. Scheisse. Wie verzint dat ook, Zwammy bij NEC. Ik stond al met de bus in Breda en dan sta je dus bij rust al kansloos achter.

Van harte Zwanny!
 

Abubakari

Well-known member
Na ronde 3 is er niemand meer in de eredivisie met de maximale score. Roda/Satyr verloor van Vitesse/Wezeper88 en Pascallo liet Willem II van Ajax verliezen. En daarmee zijn er twee nieuwe koplopers, Groningen en PEC Zwolle. Wat zal noord-ooster blij zijn.
Ook onderin verdwenen de beide minimale score, Sparta/Simon en Groene Scouts Heracles boekten hun eerste zege en deden hun onderste plaatsen over aan VVV en Go Ahead Eagles.

1. PEC Zwolle 3-7 20-13
2. FC Groningen 3-7 20-14
3. Vitesse 3-6 26-20
4. ADO 3-6 23-18
5. Roda JC 3-6 22-21
6. FC Utrecht 3-6 19-12
7. Willem II 3-6 13-13
8. Ajax 3-6 12-11
9. NEC 3-5 20-18
10 Sparta 3-3 19-18
11 Feyenoord 3-3 17-20
12 Heerenveen 3-3 15-16
13 Heracles 3-3 14-17
14 AZ 3-3 13-21
15 PSV 3-3 13-15
------------------------------
16 Excelsior 3-2 17-22
17 VVV Venlo 3-1 18-20
18 Go Ahead Eagles 3-1 15-24


En dan is er nog eentje die alles heeft gewonnen. Mario! Hij won de topper van Magikan en is Koning van de Hoofdklasse. Magikan zakte uit de promotiezone en Andre nam de plek van Magikam bij de eerste drie over. OWIOS/Prume heeft even veel punten als praatjes en staat dus als enige op 0 en degradeert na 3 wedstrijden naar de vijfde klasse S. Zijn plek wordt ingenomen door TiMiKa.

1. Leonidas (Mario) 3-9 21-12
2. Sittardia (fortuna 1987) 3-7 21-16
3. SVZ (Andre) 3-7 18-12
----------------------------------------
4. VVA (Magikan) 3-6 23-19
5. Go Ahead Kampen 3-3 19-21
6. MKV'29 (Bernardo) 3-1 16-20
7. DCV Krimpen (Hankie) 3-1 15-20
8. OWIOS (Prume) 3-0 16-29
 

Abubakari

Well-known member
Minste goals voor en minste goals tegen en 6 uit 3. Lucky Ajax.

Volgende week maar eens wat meer scoren. Dolberg in de spits!

Klopt helemaal Abu!
Dank u wel, ben blij weer terug te zijn.

Die avatar, daar scoor je hier geen punten mee he? :devil:
Ik overweeg om OWIOS weer terug te halen en jou in de wachtkamer te zetten.

Of bedoel je dat Heerenveen degradeert en Cambuur promoveert?
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
De uitwedstrijden zijn duidelijk nog niet mijn ding. Scheisse. Wie verzint dat ook, Zwammy bij NEC. Ik stond al met de bus in Breda en dan sta je dus bij rust al kansloos achter.

Van harte Zwanny!

Dank u, goei begin was het halve werk.
 
G

Gast

Guest
Die avatar, daar scoor je hier geen punten mee he? :devil:
Ik overweeg om OWIOS weer terug te halen en jou in de wachtkamer te zetten.

Of bedoel je dat Heerenveen degradeert en Cambuur promoveert?
Even de boel op scherp zetten!
Is tijdelijk, ik heb niks tegen voetbalclub Cambuur.
Maar wat je zegt alles is mogelijk.
 

Kielse Rat

Well-known member
Mooie zege en het is prettig om bovenin mee te draaien. Doelpuntenproductie mag wel weer wat omhoog, want de laatste speelrondes matig gescoord en dat gaat niet punten blijven opleveren natuurlijk...
 

SC Heerenveen

Well-known member
Pfff, een laatste plaats. Allemachtig, slechter kan gewoon niet. Vooral verdedigend loopt het niet lekker. Komende dagen maar strafkamp in de brandende hitte, mentaliteit daar draait het om!
 

Kielse Rat

Well-known member
Pfff, een laatste plaats. Allemachtig, slechter kan gewoon niet. Vooral verdedigend loopt het niet lekker. Komende dagen maar strafkamp in de brandende hitte, mentaliteit daar draait het om!

Doe rustig joh, bak gewoon wat kroketten en de resultaten zullen vanzelf wel volgen. ;)
 

Susa

New member
Het gaat nog alles behalve crescendo met Susa in de Kuip. Het is toch wennen om de boel te managen bij zo'n instituut.

3 uit 3 is gewoon heel slecht krijg ik te horen en dat er zondag gewonnen moet worden maakt het er niet gemakkelijker op.
 

Abubakari

Well-known member
Sat?kroket International vraagt zich of jou de roem naar je hoofd gestegen is, seizoen begint en je gaat op vakantie naar het buitenland. Vinden ze raar.
 

Susa

New member
Was misschien niet zo verstandig achteraf....

Maar goed morgen ben ik er weer in trainingspak en zondag gaat het gaspedaal erop:duim:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan