Abubakari
Well-known member
Mooi om te zien dat mijn lucky Ajax touch weer terug is en dat mijn Bad luck & Cambuur trouble weg is. :heinz:Zal Abu ook nu beginnen over dat hij altijd tegen de hoogst scorende ploeg moet.:duim:
Met dat kutCambuur zat alles drie jaar tegen, elke week tegen de hoogst scorende gespeeld, 3x 34 wedstrijden lang, Ieder ander was 6 keer gedegradeerd in 3 jaar, maar ik niet, een wereldprestatie achteraf bekeken! Maar ik ben weer Ajasat?cied en ik haal prompt de Sat?-K finale en alles zit weer mee. Ik had nooit naar Cambuur moeten gaan, was ik bij Ajax gebleven was ik nu al zes keer kampioen geweest. Minimaal.
Niet geloven? Kijk maar met welke club ik in mijn eerste Cambuur jaar de Sat? CL won. Ajax & Abu, dat is een garantie voor titels. Wees mij dankbaar voor mnijn uitstapje naar Cambuur, konden jullie ook eens kampioen worden. Ja, zie ze daar zitten, de zwammys en Pascallos, beseffend dat ze drie jaar lang de kans hebben gemist kampioen te worden en dat dat nu dus nooit meer zal kunnen.
Vijf doelpunten weggegooid (ik had dus eigenlijk gewoon 10 doelpunten dit weekend, maar daar hoor ik jullie niet over) met die veranderde voorspellingen en nog gewoon gewonnen, met Cambuur had ik dit gewoon met 10-11 verloren, maar ik heb nu mijn Ajax luck weer terug. Ik ben nu al kampioen.
Ook al omdat Sparta gewoon ??n van de besten is in deze competitie, daar gaan niet veel ploegen winnen. Maar dat zien jullie uiteraard weer niet, stelletje zwammys.
Feyenoord bedankt.Pfft, en dan gaat Feyenoord opeens dit soort uitwedstrijden winnen :sad:
En Abu mag het hele seizoen niet meer zeggen dat hij altijd de hoogste score tegen krijgt.
Ik ga mijn voorspellingen niet meer veranderen, ik ben terug bij Ajax, ik ga dus niet meer verliezen en elke week minimaal 10 keer scoren. Appeltje Sat?kroketje!
Hedde gij niet eens gewonnen? :duim:Even een screenshotje voor maken als hij dadelijk weer begint met zo moeten altijd mij hebben.
Maar goed, de kampioen verliest dus bij mijn enig overgebleven concurrent en verliest ook de strijd om de Oscar Zijlstra schaal. Alweer een prijs voor Susa!
OSCAR ZIJLSTRA SCHAAL 2016
Feyenoord-Heerenveen (Susa-PES5) 9-5
Gefeliciteerd Susa, het is een wisselschaal, mijn naam staat er al op maar dat is alvast voor volgend jaar als ik hem als regerend kampioen win.
Laatst bewerkt: