Inderdaad zeg, 20 punten in mindering!Typisch, jezelf al een excuus geven voor als er verloren zou worden. Daar trappen wij niet in bij Groningen.
Inderdaad zeg, 20 punten in mindering!Typisch, jezelf al een excuus geven voor als er verloren zou worden. Daar trappen wij niet in bij Groningen.
Werkt wel lekker motiverend voor die spelers. Weten dat zij geen representatief elftal vormen en een trainer die zegt dat het maar uit moeten zoeken en het niet kan opbrengen om te kijken naar de rotzooi die hij heeft opgesteld.Typisch, jezelf al een excuus geven voor als er verloren zou worden. Daar trappen wij niet in bij Groningen.
Hoe gat het bij jou en Ajax ondertussen?Werkt wel lekker motiverend voor die spelers. Weten dat zij geen representatief elftal vormen en een trainer die zegt dat het maar uit moeten zoeken en het niet kan opbrengen om te kijken naar de rotzooi die hij heeft opgesteld.
Beter dan toen ik het aantrof. Na dit weekend linkerrijtje en qua doelpunten al meer gescoord dan de nummer 2 op de ranglijst. Van degradatiezorgen uiteindelijk de middenmoot gemaakt.Hoe gat het bij jou en Ajax ondertussen?
Gespannen koppies bij de lunch. De groep weet wat hen te doen staat; winnen!!!!
"Er is het een en ander misgegaan."Jij bent toch die man achter de financi?le malversaties bij FC Twente? Daar kom je bij de KNVB misschien mee weg maar hier niet. Mag ik je eredivisie licentie even?
Jij bent toch die man achter de financi?le malversaties bij FC Twente? Daar kom je bij de KNVB misschien mee weg maar hier niet. Mag ik je eredivisie licentie even?
"Er is het een en ander misgegaan."
Mag ik een weekje uitstel om die licentie boven water te krijgen?
Hij is er wel hoor, moet hem alleen even zoeken en de de geldigheidsdatum vervalsen.....
..... euh, controleren.
Kut, te laat.Je hebt nog 1 minuut.
KVV Losser (de Groene Scout) - Leonidas (Mario) 7-6