Sat?kroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marinos

Well-known member
Hedde met uw bord op schoot opgestaan en KUT NAC geroepen :D, ja toch zeker. Ik dacht, die 5-2 maak ik in de laatste 2 wedstrijden wel goed. Zoals een echte kenner doet :duim:



Prima vriend, heeft Abu al gebeld met zijn excuses voor uwen onterechte degradatie en je weer gewoon in de Sat?divisie gezet?
Ik kreeg Feyenoord aangeboden. Maar ik heb mijn grenzen, zo'n stuurloos schip heb ik geen trek in en daar pas ik ook niet met mijn kwaliteiten.

Ik doe vanaf het nieuwe seizoen weer lekker mee op het hoogste niveau.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Verdorie, een onverwachte nederlaag, wat zuur! Nu gaat PES kampioen worden, helaas.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Gefeliciteerd, Pascallovic. Dikverdiende overwinning, de wedstrijden bleken voor mij te lastig te voorspellen.

In de stand al mooi te zien dat vooral de FeanFans verstand van voorspellen hebben. :)
 

Kielse Rat

Well-known member
Zo, dat is toch nog een mooie comeback. Wat eens wat roepen in de kleedkamer teweeg kan brengen. De titel is helaas veel te ver weg, maar we zouden toch het seizoen moeten kunnen uitdoen zonder nog in degradatieproblemen te komen.
 

Susa

New member
Susa is vooral trots!! Leuk uitstekend voetbal met veel doelpunten en de nodige punten!!

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Excelsior nog in de problemen zal raken dit seizoen
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Van het weekend weer tegen mijn Volendamse maatje, dat wordt sowieso erg gezellig na afloop van de wedstrijd :proost:
 

Mommiej

Well-known member
Heracles op een vroege 1-3 voorsprong in Rotterdam tegen Excelsior. Nu eens vast houden na het debacle van vorige week.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan