De Groene Scout
Well-known member
Gewoon uit de competitie halen dat Feyenoord. Als de coach het al niet serieus neemt....
Ik had bij Nac - Cambuur ook een 1 ingevuld. :duim:Zo, de 2 jaarlijkse overwinning tegen Abuba is ook weer gehaald :duim:
Zo, de 2 jaarlijkse overwinning tegen Abuba is ook weer gehaald :duim:
:duim: Wat een weelde dit.Marinos lijkt een maatje te groot voor de hoofdklasse, daarachter echter nog volop spanning voor de promotieplaatsen.
Ik had bij Nac - Cambuur ook een 1 ingevuld. :duim:
Ik sta ondertussen op 15 uit 5 in de Hoofdklasse. Mickey Mouse competitie man.
Verrotte kroketten met stront er in competitie is dit.:hsv:
De tweede wedstrijd op rij waarin in de laatste seconde van de laatste Studio Sport samenvatting een goal valt waardoor ik verlies in plaats van win (nadat eerst die schele aap van een van Hyfte al verzuimt mij een 3 punter te schenken door op de lijn voor open goal over te schieten, de aarsmade!)
Allemaal prutsers die er maar twee maken en die halve gare zwammy scoort op zondag opeens 6 punten. MOET DAT NOU ALTIJD TEGEN MIJ? Stel klootzakken! Hou daar eens mee op!:werder:
Het is een complot. Alle clubs zitten er in, zo'n Ajax ook, 45 minuten om er 1 te maken, nee hoor, gewoon precies dat doen wat niet moet.
En in plaats van dat de FIFA ingrijpt, nee hoor, die laten het allemaal gewoon gebeuren.
Autocorrect vriend. Excuus.