Sat?-K 2016 Lekker & Gezond Discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Susa

New member
Dank je wel jongens en Abubakari voor de prima organisatie.

Het echte Frankrijk heeft dan verloren maar het Frankrijk van Susa heeft gisteren wel een prima party gehad.

Het was een goed feest en dit succes smaakt naar meer natuurlijk. Over twee jaar het WK winnen is het doel!!!!
 

Abubakari

Well-known member
Ondanks de geflatteerde maar verdiende nederlaag is de stemming in Hongarije goed, vandaag miljoenen Hongaren op het vliegveld om de finalisten te onthalen.

Dit Sat?-K was weer stukken beter dan het echte EK, maar da's logisch. Ik wil mijn handlanger FC Zwolle Ol? nogmaals bedanken voor de hulp in de vorm van de (tussen)standen in de eerste fase van het toernooi! En iedereen die dit Sat?feest mede mogelijk gemaakt heeft met zijn bijdragen ook bedankt.
Nu een sat?vakantie en dan over een maand weer verder in de eredivisie.
 

zwammy

Well-known member
Gefeliciteerd Susa en Abu met de 2e plek. Verloren is ok gespeeld :D

En natuurlijk voor de organisatie
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Susa van harte gefeliciteerd met dit resultaat.:jerry:

En Abu weer prachtig mooi dat jij dit hebt gedaan en toch een mooie eervolle 2e plaats.:duim:
 

Kielse Rat

Well-known member
De Belgische voetbalbond heeft mij in ieder geval al gepolst of ik mijn functie als bondscoach nog eens wil opnemen.
 

André

Well-known member
Ik ben gevraagd door de voetbalbond van Turkije
Een mooie uitdaging en die neem ik graag aan
 

Joost

Well-known member
Die Frank de Boer moet per direct vervangen worden en ik vond mezelf wel een geschikte kandidaat.
 

Fregge

Well-known member
Hans Christian Andersen schreef ooit in een sprookje dat ik zijn land naar de titel zal helpen. Kijken of dat sprookje dit jaar uit kan komen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan