FC Zwolle Ole
Well-known member
Klopt 7-5 moet het zijnZal wel een typfout zijn.
Klopt 7-5 moet het zijnZal wel een typfout zijn.
Als de VAR gewoon zijn werk had gedaan, dan was het zelfs 10-5 geweestKlopt 7-5 moet het zijn
Dan had RKC een penalty gekregen en PEC Zwolle niet, was het in de slotminuut 2-1 geworden, 3 punten voor mij en 7-8 voor mij.Als de VAR gewoon zijn werk had gedaan, dan was het zelfs 10-5 geweest
Ja gewoon waardeloos dat die wedstrijd al niet is uitgespeeld.Zuur, ik had 1-1. Kost me zowel 3 goals als 3 punten met nog maar kort te spelen.
Dat is vrij logisch, de winterstop is al vrij kort, spelers hadden na de laatste wedstrijd vakantie, dus uitspelen voor de volgende ronde zat er sowieso niet in.Ja gewoon waardeloos dat die wedstrijd al niet is uitgespeeld.
Normaal teld een afgelaste wedstrijd ook niet meer mee dus deze ook niet.Dat is vrij logisch, de winterstop is al vrij kort, spelers hadden na de laatste wedstrijd vakantie, dus uitspelen voor de volgende ronde zat er sowieso niet in.
Ik dacht dat deze ronde in de koelkast bleef tot die laatste 10 minuten gespeeld waren. Overheen gelezen denk ik.
Lijkt mij eigenlijk prima en het eerlijkste.Maar als de deelnemers vinden dat ik een afgelaste wedstrijd ga mee tellen als hij nog wordt uitgespeeld in de periode voor dat de periode is afgelopen.
Dan wil ik dit best gaan doen bij afgelaste , uitgestelde of gestaakte wedstrijden.
Deze is niet afgelast, hier was nog maar tien minuten te gaan. Vind ik wat anders.Normaal teld een afgelaste wedstrijd ook niet meer mee dus deze ook niet.
Ook jammer voor mijzelf had nog wel kans op de 3 punten bij een 2-1 uitslag
Uitgesteld en Afgelast niet wat mij betreft.Dus ronde 17 blijft nog even staan.
Ik verwijder de uitslagen nog even.
Dus wordt een wedstrijd nog gespeeld binnen de periode waarmee we bezig zijn
Dan laat ik hem bij de uitslagen nog meetellen.
Afgelast , uitgesteld of gestaakt.
Vanmiddag veel te druk bezig geweest. Gelukkig een uitslag in Sittard die ik nooit goed had gehad.Die denken dat als Roda JC-SC Cambuur afgelast is dat ze dan vrij zijn.