Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2021-22

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Ooit kostte puntverlies op de laatste speeldag tegen Kralinger mij de titel, er stond dus nog een rekening open.😀
Die is bij dezen vereffend, mooi dat ik zo ook een kiezelsteentje bijdraag aan deze titel.😎

Lokwinske Satyr! Alweer een Fries kampioen.

En gevegt gedegradeerd 😁, ik moest lachen.

Zwolle Ole bedankt voor de handen vol werk die je me bespaart met het vele werk wat je qua puntentelling verricht, dikke duim en karma dat jij er toch in bent gebleven, iedereen krijgt uiteindelijk wat ie verdiend. (Zie ook gevegt).

Satyr naar PSV, je moet er maar zin in hebben. Schaal krijg je later vandaag/vannacht. Wat ik al eerder zei, mooi dat een deelnemer van het eerste uur de titel pakt.

Wat Ajax, dat ben ik dus, betreft… Zwaar seizoen door een ongekend slechte serie maar in de laatste periode de draad weer opgepakt en nog net in het linkerrijtje geeindigd, 200 voor en 199 tegen. Ook nog in de plus geeindigd. Mijn contract bij Ajax is verlengd. Satyr naar PSV, het kiezen kan weer beginnen.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Dank voor de organisatie en van harte Satyr.

Gelukkig kent mijn seizoen als rode lantaarndrager nog een positief puntje met grote winst op de koploper.
 

Abubakari

Well-known member
Okay, daar is ie dan... DE SCHAAL VAN SATYR! Lokwinske jong!
628177890c350-2021-22.png


En voor het tweede jaar gaat de Gouden Schoen naar iemand die onder de streep eindigt. Iedereen mag er van vinden wat ie wil, maar ik vind dat de TOPSCORER niet hoort te degraderen. GEFELICITEERD ZWOLLE OLE! EEN MOOIE BELONING VOOR AL JE WERK, ik weet zeker dat elke deelnemer het mooi vindt dat jij hem krijgt, DE GOUDEN SCHOEN.
628178522e8a8-fczo_22.png


En kijk aan, Satyr voor eeuwig in de eregalerij!
628178786746b-kampioenen.png
 

Abubakari

Well-known member
Mooi, tijd om je contract te verlengen of je nieuwe club te kiezen. Maar aangezien Kralinger tweede is geworden en Excelsior misschien terugkeert wachten we de play offs nog maar even af.

Sowieso:
Satyr - PSV
Abubakari - AFC Ajax
Bernardo - SC Cambuur
De Groene Scout - FC Twente
PES5 - sc Heerenveen
RKC -Fregge
Vitesse/Excelsior-Kralinger
Feyenoord- Hankie

gevegt-SV Dalfsen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan