Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21

JMD

Well-known member
Supporters Emmen rijden trainer JMD op strontkar Drenthe uit.
"Het waren 2 fantastische maanden", aldus trainer JMD nadat hij door een meute woedende Emmenaren op een strontkar bij Meppel de provinciegrens werd overgezet nadat een slechte serie FC Emmen op plek 18 bracht. Toonden de Drenthenaren eerder een aan idiotie grenzende goed praten van de dramatische resultaten onder provinciegenoot Dick Lukkien, met Zuidhollander JMD waren ze minder coulant.
JMD toonde zich strijdvaardig en gaf aan weer terug naar de roots te gaan en weer trainer te worden van sv Hillegom.
 

Abubakari

Well-known member
In dit spel heb je 0,0 invloed op het spel van de tegenstander. Daarom is het knapper om met meer tegendoelpunten evenveel punten te behalen. Denk ik.
Denk ik ook.

#Bernardout

De felicitaties aan de promovendi, zal het morgen wel even verwerken. Gaarne hoor ik van de promovendi met welke club ze de eredivisie in gaan. En van de degradanten met welke amateurclub ze verder gaan.

Sluit ik af met nopjes (©Donz), alweer dubbele cijfers en weer gewonnen. Goeie week met de zege in de beker halve finale erbij. Volgende week gevegt uit, altijd lastig.
Zou lekker zijn mocht ik dan ook weer dubbele cijfers halen en winnen.
 

Mario

Well-known member
Komt RKC nu weer terug of blijven we met Cambuur opgescheept zitten?

Zelf weer gewonnen dankzij een driepunter in Friesland, ook de koppositie weer teruggepakt. Na de deceptie in de halve finale van de beker hebben we ons toch goed herpakt dit weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan