Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Met slechts 1 uitlooptraining in de benen direct een veelscorende machine gemaakt van ons aller Ajax. Uiteraard te danken aan mijn voorganger Abu :duim:
Druk weekend, afscheidswedstrijd met Ajax in Zwolle en beker play off tegen Schaakliefhebber met Mamio.
Wist niet eens dat Schaakliefhebber bij het AC Milan van Baflo zat, maar scheelt weer wat gereis.
Wel ernstig kut dat het sportpark van Rood Zwart Baflo een sponsornaam heeft.
En vooral dat het niet het Snackcaravan Vette Harry sportpark heet.
Ja goed, ik stond dus in Zwolle. Mocht ik niet naar binnen omdat Abu beweerde daar nog trainer te zijn. Terwijl ik donderdag nog bij Ajax op de bank zat maar goed. Nu dus weer bij de mannen van Andijk langs het veld.
Zowel in de competitie met Ajax tegen PEC als in de beker met Mamio tegen Rood Zwart Baflo met 4-2 voor.
Zal zondag wel weer mis gaan, maar voorlopig geniet ik even van deze weelde.
Spannende slotfase. Willem II is aan het drukken en ruikt op dit moment aan een gelijkspel. Mijn Groningers kunnen de aanval alleen afslaan als SC Heerenveen wint bij ADO!
Na de competitienederlaag tegen ADO, heeft Vitesse weer een overwinning geboekt. FC Emmen van toptrainer Zwammy moest er met 5-10 aan geloven. Puike prestatie van onze mannen!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.