Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2019/20

Unregistere

Well-known member
Topsport is keihard, Abu. Maar goed, ook grootheden als Frank Rijkaard, Aad de Mos, Dick Advocaat en Ricardo Moniz zijn wel eens gedegradeerd. De verhalen in de kranten zijn dan in elk geval prettig om te lezen, een fijn hart onder de riem.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Delfstrahuizen uit... :eek:mg:

Ik ga maar eens een regel bedenken waardoor de organisator niet kan degraderen. Kan Kralinger mooi naar Delfstrahuizen.

Sterkte met deze degradatie, mijn ploeg ging ervoor, maar we werden overrompeld door ADO...

Ik wil best naar Delfstrahuizen, maar niet in de competitie. Wellicht wil Satyr wel een oefenwedstrijd spelen tegen ons.

Abubakari

Well-known member
Of voor de beker.

Morgen, beginnen we, aanvang 18.30.
Loting is in de nacht van 28 op 29 oktober en iedereen die hier een voorspelling gedaan heeft loot dan mee.

Tot nu 16 deelnemers.

Abubakari

Well-known member
Komend weekend nog een afscheidswedstrijd met Ajax bij Zwolle, maar vanaf morgen ga ik ook al bij mijn nieuwe club aan de slag. Ik maak mijn MAMIO debuut in de beker! Niet meer naar de Arena maar naar de Parrel. Wel lekker, dat is een paar minuten fietsen en ook lopend in 5 minuten te doen. Abubakari goes to Mamio! Hup Goddelijke Kanaries van Selwerd!

club_foto_entree_voetbalvereniging_mamio_uit_groningen.jpg

mamio-panini.png

Een mooi affiche wat ik ooit voor Mamio maakte, toen de Vogels en Gronitas nog niet samen SC Stadspark vormden.
header1.jpg

PES5

Administrator
Forumleiding
Er gaan geruchten dat Frikandellen Freddy ook al bij Mamio gesignaleerd is.

SanMark. had zijn kunsten ook al aangeboden, maar zijn videobanden met doelpunten zijn gewist.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Of voor de beker.

Morgen, Dinsdagavond beginnen we, aanvang 18.30.

Loting is in de nacht van 28 op 29 oktober en iedereen die hier een voorspelling gedaan heeft loot dan mee.

Tot nu 16 deelnemers.

Klopt, tot nu toe 20 deelnemers die hebben voorspeld.
Deze deelnemers hebben nog geen voorspelling gedaan (en natuurlijk elke andere deelnemer die hier aan mee wil doen)

Kielse Rat
Maasveld
Pascallovic
SC Heerenveen
Suikerbrood
Willy

Laatst bewerkt door een moderator:

Schaakliefhebber

Well-known member
Weliswaar gewonnen van Magikan maar toch gedegradeerd omdat Mario ook won met ADO Den Haag.
Vanaf speelronde 13 ben ik dus weer coach van RVVH.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Gaan onderstaande deelnemers nog een voorspelling doen ?????

Kielse Rat
Maasveld
Pascallovic
SC Heerenveen
Suikerbrood
Willy

Dan hebben we toch iets meer deelnemers.

Abubakari

Well-known member
Wat is er waar van het verhaal dat SanMark. toch gaat meetrainen bij Mamio?

De enige overeenkomst tussen Freddy het Fenomeen en SanMark is dat ze kaal zijn. Onze Drenthe spion laat weten dat SanMark bij het twaalfde van FC Meppel in 16 seizoenen tot 5 treffers is gekomen. Waarvan 2 in eigen doel.

Ja, dan zou ik internet en real life ook gescheiden houden.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
De enige overeenkomst tussen Freddy het Fenomeen en SanMark is dat ze kaal zijn. Onze Drenthe spion laat weten dat SanMark bij het waalfde van FC Meppel in 16 seizoenen tot 5 treffers is gekomen. Waarvan 2 in eigen doel.

Ja, dan zou ik internet en real life ook gescheiden houden.

Oei! Heeft jouw spion toevallig ook het 'track record' van noord-ooster kunnen achterhalen? Die kon zelfs eigen voorzetjes inkoppen!

Bovenaan