Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2019/20

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Vitesse boekt uiteindelijk een overtuigende 8-13 overwinning in Waalwijk. We waren goed op schot dit weekend. Een flinke verbetering vergeleken met de matige hervatting van de eerder gestaakte wedstrijd doordeweeks. :duim:

FC Zwolle Ole

Well-known member
De eindstanden :

Eredivisie :
FC Emmen (zwammy) - ADO Den Haag (Mario) 7-7
AZ (Schaakliefhebber) - Heracles Almelo (JMD) 8-10
PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) - PSV (Magikan) 11-9
Ajax (Abubakari) - FC Groningen (Unregistere) 7-8
Fortuna Sittard (fortuna1987) - Sparta Rotterdam (Simon) 10-9
Feyenoord (Susa) - FC Twente (De Groene Scout) 10-8
FC Utrecht (Bernardo) - Willem II (Pascallovic) 6-9
RKC Waalwijk (Reinoud) - Vitesse (Kralinger) 8-13
VVV Venlo (Maasveld) - SC Heerenveen (PES5) 8-9
Hoofdklasse :
VC Trynw?lden (Suikerbrood) - vv Delfstrahuizen (Satyr) 7-9
Read Swart (SC Heerenveen) - Gemert (Willy) 6-7
Xerxes DZB (Hankie) - Sporting Andijk (Marinos) 6-10
SVZ (Andre) - Beerschot (Kielse Rat) 10-9

FC Zwolle Ole

Well-known member
Bovenin de eredivisie volop spanning maar ook onderin is het druk.
Gaat Abubakari met zijn Ajax nu echt degraderen hij heeft nog vier wedstrijden om dit te voorkomen.
Eredivisie
1FC GroningenUnregistere8-1956-43
2SC HeerenveenPES58-1862-54
3Willem IIPascallovic8-1852-51
4VVV VenloMaasveld8-1565-50
5RKC WaalwijkReinoud8-1459-60
6FC TwenteDe Groene Scout8-1358-61
7Sparta RotterdamSimon8-1349-52
8VitesseKralinger8-1252-49
9Heracles AlmeloJMD8-1250-37
10FC Emmenzwammy8-1249-55
11PEC ZwolleFC Zwolle Ole8-1152-53
12FeyenoordSusa8-1051-51
13FC UtrechtBernardo8-957-62
14Fortuna Sittardfortuna19878-951-52
15ADO Den HaagMario8-845-43
16AjaxAbubakari8-748-51
17PSVMagikan8-443-59
18AZSchaakliefhebber8-243-59
In de hoofdklasse dachten we dat Kielse Rat wel zou promoveren maar dat is toch iets anders geworden.
Alleen voor SC Heerenveen met zijn Read Swart wordt het moeilijk voor promotie de andere zeven teams zijn hier nog volop in de strijd.
Hoofdklasse
1BeerschotKielse Rat8-1654-48
2Sporting AndijkMarinos8-1552-49
3SVZAndre8-1354-50
4vv DelfstrahuizenSatyr8-1249-42
5GemertWilly8-1144-41
6VC Trynw?ldenSuikerbrood8-950-53
7Xerxes DZBHankie8-946-52
8Read SwartSC Heerenveen8-637-51

Unregistere

Well-known member
Stengs schiet in de 89' minuut de Ajax zege naar de maan. #Kutseizoen.:hsv:

Sorry, beetje het geluk van de koploper. Al hadden Bami Poldervaart en ik het wel redelijk omgezet.

Toch ben ik bang dat je het wel deels over jezelf afriep door die aanvallende tactiek. Ajax bleef maar gaan en daardoor ontstond er een enorm gat in de rug van Tagliafrietcola. Daar profiteerden wij kort voor tijd optimaal van.

Vandaag de spelers weer een dagje vrij gegeven trouwens, hebben ze wel verdiend.

Mario

Well-known member
Gelijkspel bij Emmen is te weinig wat mij betreft. Wij staan nog net boven de streep, maar volgende week komt degradatiekandidaat Ajax bij ons op bezoek.

Maasveld

Well-known member
Er stond om de 1 of anderen reden 1-17 bij Fortuna-Sparta, dat had 1-1 moeten zijn. Ik verlies deze wedstrijd dus dankzij mijn dikke vingers, erg zuur.

JMD

Well-known member
Blijkbaar is de Satekrokettencompetitie ook in handen van een Mexicaanse geldschieter, want de mogelijkheid tot plaatsen van de voorspellingen voor speelronde 9 is er nog niet. ZIjn er financi?le problemen Abu??? :p

Unregistere

Well-known member
Man, het is pas maandag. Niet zo zenuwachtig. Geniet nog even na van de prestaties in het afgelopen weekend en neem een lekkere nasischijf! :duim:

Abubakari

Well-known member
Gelijkspel bij Emmen is te weinig wat mij betreft. Wij staan nog net boven de streep, maar volgende week komt degradatiekandidaat Ajax bij ons op bezoek.

Een heuse degradatiekraker. Zit wel veel druk op, want deze ook verliezen maakt het wel erg lastig gezien de matige vorm waarin ik verkeer.

Reinoud

Well-known member
Dikke nederlaag voor RKC. Zijn weer even op onze plek gezet. Nog altijd niets te klagen, maar voorlopig kunnen de titelaspiraties weer in de ijskast. Wat niet heel raar is als promovendus.

Schaakliefhebber

Well-known member
Het tweede doelpunt van Utrecht in de blessuretijd doet mij de das om, bij 1-0 had ik gewonnen met 10-8, nu wint JMD met 10-8.
JMD, gefeliciteerd!

Abubakari

Well-known member
Het tweede doelpunt van Utrecht in de blessuretijd doet mij de das om, bij 1-0 had ik gewonnen met 10-8, nu wint JMD met 10-8.
JMD, gefeliciteerd!

Blijft toch wel grappig hoe geluk en pech eerlijk verdeeld wordt in dit universum. Jij was vorig jaar titelkandidaat, nu laatste, ik won de beker en de Afrika Cup, nu degradatiekandidaat. En menig kampioen is hier een jaar later degradant. Heeft kampioen Zwolle nog geluk met zijn plekje in de middenmoot.

Nou ja, beter zo nu en dan wat winnen en zo nu en dan degradatiekandidaat dan nooit wat winnen en altijd middenmoter.

Bovenaan