Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2019/20

Schaakliefhebber

Well-known member
Blijft toch wel grappig hoe geluk en pech eerlijk verdeeld wordt in dit universum. Jij was vorig jaar titelkandidaat, nu laatste, ik won de beker en de Afrika Cup, nu degradatiekandidaat. En menig kampioen is hier een jaar later degradant. Heeft kampioen Zwolle nog geluk met zijn plekje in de middenmoot.

Nou ja, beter zo nu en dan wat winnen en zo nu en dan degradatiekandidaat dan nooit wat winnen en altijd middenmoter.
Ik heb me eigenlijk al neergelegd bij degradatie, van de resterende 4 potjes zal ik er vermoedelijk minstens 3 moeten winnen om erin te blijven, lijkt een onmogelijke opgave.
Nou ja het is pas mijn tweede seizoen en in dit universum is iedereen wel eens gedegradeerd volgens mij.

Abubakari

Well-known member
Ik niet. En er zijn er vast nog wel een aantal die nog nooit gedegradeerd zijn. Pascallo, ook al vanaf dag 1 er bij, ook nog nooit volgens mij.

Even snel gekeken, maar het zou me niet verbazen als Pascallo en ik de enige twee zijn. Best knap omdat we beide vanaf het begin mee doen.

Laatst bewerkt:

fortuna1987

Well-known member
Ooit gedegradeerd op basis van inactiviteit, echter de periode daarop direct orde op zaken gesteld. Momenteel
wordt het ook op sportieve gronden heet onder mijn voeten.

Marinos

Well-known member
Ik niet. En er zijn er vast nog wel een aantal die nog nooit gedegradeerd zijn. Pascallo, ook al vanaf dag 1 er bij, ook nog nooit volgens mij.

Even snel gekeken, maar het zou me niet verbazen als Pascallo en ik de enige twee zijn. Best knap omdat we beide vanaf het begin mee doen.

Ik kan me niet zo 1,2,3 herinneren dat zwammy of ik gedegradeerd ben.

Abubakari

Well-known member
Volgens mij ben ik ook nooit gedegradeerd, maar ja, ik speel nog niet zo lang mee uiteraard.

We hebben het hier niet over de junioren maar over de mannen.

Ik heb het even na gekeken maar zwammy en Marinos zijn inderdaad elk jaar kampioen geworden en zijn nog nooit gedegradeerd. Sorry, maar het is zo vanzelfsprekend dat je het bijna vergeet.

Abubakari

Well-known member
Gister een sat?kroket gegeten, dat zou genoeg moeten zijn voor de winst, maar als ik de training zie... Afwerken op doel: Alles naast en over.

Partijtje 0-0.
Zonder keepers ook nog.

Ze zitten er bij als dooie vogeltjes.

FC Zwolle Ole

Well-known member
PEC Zwolle begint rustig aan de belangrijke uitwedstrijd tegen SC Heerenveen (PES5)
Weinig hoogtepunten in het begin van de wedstrijd stand 1-1

FC Zwolle Ole

Well-known member
Alle wedstrijden staan in het begin op een 1-1 stand.
In de hoofdklasse is er 1 wedstrijd met een 1-3 stand Read Swart (SC Heerenveen) - VC Trynw?lden (Suikerbrood)

FC Zwolle Ole

Well-known member
PEC Zwolle staat in een doelpuntrijke wedstrijd voor met 6-7 bij SC Heerenveen.
De ruststanden :

Eredivisie :
FC Groningen (Unregistere) - RKC Waalwijk (Reinoud) 3-6
Heracles Almelo (JMD) - FC Emmen (zwammy) 2-7
Vitesse (Kralinger) - FC Utrecht (Bernardo) 4-6
Sparta Rotterdam (Simon) - FC Twente (De Groene Scout) 4-3
SC Heerenveen (PES5) - PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) 6-7
ADO Den Haag (Mario) - Ajax (Abubakari) 6-6
Fortuna Sittard (fortuna1987) - Feyenoord (Susa) 3-3
PSV (Magikan) - VVV Venlo (Maasveld) 5-6
Willem II (Pascallovic) - AZ (Schaakliefhebber) 5-7
Hoofdklasse :
Gemert (Willy) - vv Delfstrahuizen (Satyr) 3-3
Read Swart (SC Heerenveen) - VC Trynw?lden (Suikerbrood) 4-8
Beerschot (Kielse Rat) - Xerxes DZB (Hankie) 5-5
Sporting Andijk (Marinos) - SVZ (Andre) 3-4

JMD

Well-known member
Dramatische prestatie van Heracles, de 3 opeenvolgende zeges zijn de heren naar de bol gestegen blijkbaar.

Reinoud

Well-known member
Na moeizame periode staan we in het hoge noorden goed te spelen. Tweede helft uitspelen en niet meer in de problemen komen aub.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Nog een kwartiertje te spelen en dit zijn de standen :

Eredivisie :
FC Groningen (Unregistere) - RKC Waalwijk (Reinoud) 4-7
Heracles Almelo (JMD) - FC Emmen (zwammy) 3-8
Vitesse (Kralinger) - FC Utrecht (Bernardo) 7-9
Sparta Rotterdam (Simon) - FC Twente (De Groene Scout) 5-4
SC Heerenveen (PES5) - PEC Zwolle (FC Zwolle Ole) 9-8
ADO Den Haag (Mario) - Ajax (Abubakari) 7-7
Fortuna Sittard (fortuna1987) - Feyenoord (Susa) 6-4
PSV (Magikan) - VVV Venlo (Maasveld) 6-7
Willem II (Pascallovic) - AZ (Schaakliefhebber) 6-8
Hoofdklasse :
Gemert (Willy) - vv Delfstrahuizen (Satyr) 4-4
Read Swart (SC Heerenveen) - VC Trynw?lden (Suikerbrood) 5-9
Beerschot (Kielse Rat) - Xerxes DZB (Hankie) 8-6
Sporting Andijk (Marinos) - SVZ (Andre) 4-5

Unregistere

Well-known member
Nee, dat ziet er niet gunstig uit. De kans is groot dat FC Groningen de koppositie na vandaag moet afstaan. Tenzij er nog een bijzondere ontsnapping komt. Straks de keeper maar eens mee naar voren sturen bijvoorbeeld.

Bovenaan