Wacht daar dan nog maar een weekje mee. 😬Dat ging makkelijk, deze doelpuntenproductie mag ook wel meegenomen worden naar de competitie.
Wacht daar dan nog maar een weekje mee. 😬
Liggen de balletjes voor de loting al warm te worden naast de Satekroketten?Unregistere en Hankie spelen komend weekend om het laatste te vergeven plekje in de volgende ronde.
12-8 voor FC Groningen, Unregistere is door.Ah, nog een play-off nodig tegen @Hankie. Zal spannend worden. Moge de hongerigste winnen!
Ze komen net uit de frituur. Wanneer er weer wat bekerwedstrijden te voorspellen zijn zien we dan wel weer, maar dit is de uitkomst van de lotingLiggen de balletjes voor de loting al warm te worden naast de Satekroketten?
Emmen (zwammy) | vs | PEC Zwolle (FC Zwolle) |
RKSVB(Joost) | vs | Feyenoord (Susaa) |
Fortuna (1987) | vs | Ajax (Abubakari) |
VVV (Maasveld) | vs | FC Groningen (Unregistere) |
Gemert (Willy) | vs | Willem II (Mario) |
Hillegom (JMD) | vs | Sparta (Simon) |
FC Twente (Groene Scout) | vs | Blauw Geel (Fregge) |
Vitesse (Kralinger) | vs | sc Heerenveen (PES5) |