Satékroketten Lekker & Gezond Beker Toernooi

Abubakari

Well-known member
Geloot

Blauw Geel (Fregge) - FC Groningen (Unregistere)
VDZ (Susaa) - Sparta (Simon)
Ajax (Abubakari) - Hattem (FC Zwolle)
Willem II (Mario) - sc Heerenveen (PES5)

En programma geplaatst:

19 januari

1630 MVV Maastricht-Excelsior
1845 Vitesse-ADO Den Haag
2100 FC Volendam-PSV
20 januari
1630 FC Emmen-sc Heerenveen
1845 Feyenoord-Heracles Almelo
2100 AZ-Ajax
21 januari
1845 NEC-Fortuna Sittard
2100 VVV Venlo-Go Ahead Eagles
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Tsja tegen Ajax (Abubakari) wordt zoals gewoonlijk een erg zware dobber statistieken zijn niet goed voor mij tegen hem.
Maar ook dat kan doorbroken worden.
 

Abubakari

Well-known member
Alles op promotie zetten en de beker volgend jaar weer serieus nemen lijkt mij voor Hattem wel een prima plan.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Vanaf morgen 8 weken lang elke drie weken een chemotherapie kuur maar dat is dan gewoon dagopname en kan ik verder gewoon thuis zijn in eigen omgeving maar omdat morgen de eerste keer is blijf ik nog een paar dagen
 

Abubakari

Well-known member
En wat zijn de vooruitzichten na die chemo? Ben je dan schoon en blijf je onder controle of is daar nog niet zoveel over te zeggen?
Hoe dan ook sterkte ermee.
 

gevegt

Well-known member
Vanaf morgen 8 weken lang elke drie weken een chemotherapie kuur maar dat is dan gewoon dagopname en kan ik verder gewoon thuis zijn in eigen omgeving maar omdat morgen de eerste keer is blijf ik nog een paar dagen
Sterkte!
Morgenavond zal heel lastig zijn. Tip: organiseer met het personeel bier en nootjes om om 0.00 uur samen het nieuwe jaar in te luiden!
 

Mario

Well-known member
Vanaf morgen 8 weken lang elke drie weken een chemotherapie kuur maar dat is dan gewoon dagopname en kan ik verder gewoon thuis zijn in eigen omgeving maar omdat morgen de eerste keer is blijf ik nog een paar dagen

Heel veel sterkte. Kijk wel uit met die chemo, teveel straling en je wordt een superheld, of de bad guy...
 
Bovenaan