Gefeliciteerd, helaas konden wij niet de voorm in de competitie bereiken...En dankzij Viteski door naar de kwartfinale!
Gefeliciteerd, helaas konden wij niet de voorm in de competitie bereiken...
Eruit tegen Feyenoord, dat is geen schande. Van harte Susaa.
Mijn excuses voor de defensieve speelstijl, maar in de beker is het resultaat heiligGefeliciteerd Simon!
Sterkte!Vanaf morgen 8 weken lang elke drie weken een chemotherapie kuur maar dat is dan gewoon dagopname en kan ik verder gewoon thuis zijn in eigen omgeving maar omdat morgen de eerste keer is blijf ik nog een paar dagen
Vanaf morgen 8 weken lang elke drie weken een chemotherapie kuur maar dat is dan gewoon dagopname en kan ik verder gewoon thuis zijn in eigen omgeving maar omdat morgen de eerste keer is blijf ik nog een paar dagen
Sterkte!Vanaf morgen 8 weken lang elke drie weken een chemotherapie kuur maar dat is dan gewoon dagopname en kan ik verder gewoon thuis zijn in eigen omgeving maar omdat morgen de eerste keer is blijf ik nog een paar dagen
Vanaf morgen 8 weken lang elke drie weken een chemotherapie kuur maar dat is dan gewoon dagopname en kan ik verder gewoon thuis zijn in eigen omgeving maar omdat morgen de eerste keer is blijf ik nog een paar dagen
Heel veel sterkte Zwolle .Vanaf morgen 8 weken lang elke drie weken een chemotherapie kuur maar dat is dan gewoon dagopname en kan ik verder gewoon thuis zijn in eigen omgeving maar omdat morgen de eerste keer is blijf ik nog een paar dagen