Satékroketten Lekker & Gezond Beker Toernooi

Kielse Rat

Well-known member
Extra lullig nu hij ook nog de zwakste broeder geloot blijkt te hebben, lucky Kielse Rat dus.

Geluk dwing je af. ;)

Nee, beker voorspellen is sowieso niet mijn ding. Ik ken die amateurclubs niet en van de meeste Jupiler League teams kan ik ook niet echt inschatten of ze goed of sterk zijn (ik doe dan wel mee met de Jupiler League voorspellingen maar dat is ook altijd maar op goed geluk :rumcolaa:).
 

Abubakari

Well-known member
KVV Losser(Groene Scout) - Feyenoord (Fabian)8-4
HSC'21 (de waan) - SC Heerenveen (PES5)3-4
NEC (Nik) - SVZ (Andre)6-5
Excelsior (Kralinger) - FC Twente (Go Ahead Kampen)3-4
Xerxes (Reinoud) - VSV (Mommiej)9-4
AZ(Maasveld) - VDZ (Susa)3-4
FC Utrecht (Simon) - Roda JC (Satyr)4-4
Leonidas (Mario) - FC Groningen (Kielse Rat)0-2

Met dank aan Zwolle Ole voor het bijhouden van de standen zijn dit de eindstanden.
Komend weekend dus de replay
Roda vs Utrecht 6-5

Loting is later vanmiddag, om iedereen in staat te stellen smeergeld te betalen voor een loting tegen Kielse Rat.
 
Laatst bewerkt:

FC Zwolle Ole

Well-known member
Met dank aan Zwolle Ole voor het bijhouden van de standen zijn dit de eindstanden.
Komend weekend dus de replay Roda vs Utrecht.

Graag gedaan.
:eek:mg:
 

Abubakari

Well-known member
Mooi, maar even loten dan.

KVV Losser(Groene Scout)-FC Twente (Go Ahead Kampen)
NEC (Nik) - VDZ (Susa)
Roda JC (Satyr)-SC Heerenveen (PES5)
Xerxes (Reinoud) - FC Groningen (Kielse Rat)

Mooie loting, al zeg ik het zelf.
Groene Scout en Susa tegen de club waar ze ontslagen zijn, Heerenveen (wellicht) tegen de club waardoor ze dinsdag in het echt uitgeschakeld zijn, houden we Xerxes-FC Groningen over waarbij Xerxes beloond wordt voor de beste bekerscore met een appeltje eitje tegen Kielse Rat.

Te Voorspellen:
(Rust + eindstand, stand na 90 minuten telt, puntentelling voor ruststand is hetzelfde als die voor de eindstand).

Di. 2 feb. 20:45 AZ - HHC ( - ) -
Wo. 3 feb. 18:30 FC Den Bosch - VVSB ( - ) -
Wo. 3 feb. 20:45 Roda JC - Feyenoord ( - ) -
Do. 4 feb. 20:45 PSV - FC Utrecht ( - ) -

REGELS
* Stand na 90 minuten + blessuretijd telt.
* Bij een gelijkspel volgt een replay waarbij de resultaten van komend (competitie)weekend bepalend zijn.
 
Laatst bewerkt:

Kielse Rat

Well-known member
Wat een opzichtige onderschatting. Dat kan enkel maar tegenvallen. Waarom zou ik volle bak gaan tegen een tegenstander die niet op komt opdagen? Er gewoon rustig 2 inleggen en weer naar huis gaan is meer dan voldoende.
 

Mario

Well-known member
Klopt, mensen die niet doorhebben dat ze nog mee doen en hun wedstrijd laten lopen ga ik niet matsen door ergens anders gedane voorspellingen dan maar te tellen.
Extra lullig nu hij ook nog de zwakste broeder geloot blijkt te hebben, lucky Kielse Rat dus.

Excuses voor mijn inactiviteit. Ik ben vergeten om in dit topic te voorspellen. Mijn felicitaties aan Kielse Rat.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Omdat ik mijn vliegtuig terug naar Engeland moest halen hadden we geen tijd voor verlenging en strafschoppen.
Mijn dank gaat uit naar Satyr om ermee in te stemmen om naar goed Brits gebruik een replay te spelen.
 
Bovenaan