Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Moedig man die Rat 🤭 ( ok ..dit klinkt zo wel een beetje ordinair ). Take 2 : Moedig man die Kielse Rat, kaapt gewoon vlak voor rust ergens een hattrick bij mij vandaan 💪🏼 Ik sta voor het eerst achter in dit toernooi.
Prima tijd dus voor les 5 : Een remontada, hoe doe je dat eigenlijk ?
Een duidelijk voorbeeld van te laat pieken. Een slechte groepsfase en dan nu 2 goede plaatsingswedstrijden op rij, maar die kunnen slechts maximaal de 17e plaats opleveren.
Een rematch tegen Marokko. We hebben ze al eens kunnen kloppen in de groepsfase dus waarom zou dat dan ook niet in de halve finale kunnen? Aangezien Susaa eerst was met het invullen van zijn voorspellingen, heb ik voor beide wedstrijden andere rust- en eindstanden gezet, kwestie van het zo spannend mogelijk te maken. Ik heb ook geen baat bij een gelijkspel want dan haalt Susaa het op gescoorde doelpunten, dus ik moet ook alles of niets spelen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.