De Groene Scout
Well-known member
Zeg Abu; regent het in Finland terwijl ook de zon schijnt?
Nee joh, t'is goed zo. Sicilië coachen is het beste wat me overkomen is. Dit is zo'n beetje wat ik dagelijks meemaak als bc van dat land.Terwijl het zo simpel was, gelijk ja zeggen toen ik je vroeg. Was je nu bij Portugal aan het werk of had je in groep G gezeten die aan F gekoppeld wordt.
Wat een angsthazenvoetbal bij al die wedstrijden
Op het EK bedoel je, als ze zouden doen wat wij voorspellen vallen er daar meer doelpunten. Dus het ligt niet aan ons lijkt mij.Wat een angsthazenvoetbal bij al die wedstrijden
Mooi om te horen; ik zal het meenemen de kleedkamer in voor de tweede helft. De mannen doen het boven verwachting goed als voetbaldwerg tussen al die grootheden. Ben er best trots op.Hier in Schotland staan we volledig achter Noord-Macedonië en we hopen van harte dat ze van Engeland winnen. Natuurlijk is de rivaliteit normaal al groot, maar de denigrerende opmerkingen van de Engelse bondscoach Simon over het Schotse satévoetbal zijn in het verkeerde keelgat geschoten.
Goh, je hebt zelf helemaal niets gepresteerd dit satétoernooi en nu vind je het nodig om om deze manier nog even een duit in het zakje te doen?Hier in Schotland staan we volledig achter Noord-Macedonië en we hopen van harte dat ze van Engeland winnen. Natuurlijk is de rivaliteit normaal al groot, maar de denigrerende opmerkingen van de Engelse bondscoach Simon over het Schotse satévoetbal zijn in het verkeerde keelgat geschoten.