Saté-K 2021 Lekker & Gezond Discussietopic

Abubakari

Well-known member
Nee, het regent in Hongarije voor bepaalde mensen die van de homofoob Orban niet in de zon mogen zitten maar uit zicht en in de schaduw plaats moeten nemen. Omdat ik solidair ben met mijn dochter en met alle andere mensen die verliefd worden op iemand van hetzelfde geslacht of anderszins buiten de geijkte paadjes van Orban wandelen een regenboog vlag.
 

U.G.

Well-known member
Terwijl het zo simpel was, gelijk ja zeggen toen ik je vroeg. Was je nu bij Portugal aan het werk of had je in groep G gezeten die aan F gekoppeld wordt.
Nee joh, t'is goed zo. Sicilië coachen is het beste wat me overkomen is. Dit is zo'n beetje wat ik dagelijks meemaak als bc van dat land.


Destijds bij PT ging het er nogal anders aan toe. Bakstenen door de ruit, doodsbedreigingen.

Dit is wel beter.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Standen na 10 minuten spelen :

Italië (PES5)- Finland (Abubakari) 0-0
Andorra (Wigboldus)-Duitsland (gevegt) 0-0
Noord Macedonië (Groene Scout) - Engeland (Simon) 1-1
Slowakije (SC Heerenveen)-Frankrijk (Susaa) 1-0
Rusland (Batigoal)-Turkije (Andre) 1-1
Portugal (Willy)-Sicilië (U.G.) 0-1
Tsjechië (Magikan)-Oekraïne (Schaakliefhebber) 1-1
Polen (Mario)-Wales (FC Zwolle Olé) 1-0
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
De standen bij de rust :

Italië (PES5)- Finland (Abubakari) 0-1
Andorra (Wigboldus)-Duitsland (gevegt) 1-1
Noord Macedonië (Groene Scout) - Engeland (Simon) 2-1
Slowakije (SC Heerenveen)-Frankrijk (Susaa) 1-0
Rusland (Batigoal)-Turkije (Andre) 1-1
Portugal (Willy)-Sicilië (U.G.) 1-1
Tsjechië (Magikan)-Oekraïne (Schaakliefhebber) 1-1
Polen (Mario)-Wales (FC Zwolle Olé) 1-0
 

Abubakari

Well-known member
Nou, kort voor rust dan toch een gaatje in de hechte Italiaanse defensie geschoten. Het houdt nog niet echt over qua goals in deze 8ste finales.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Hier in Schotland staan we volledig achter Noord-Macedonië en we hopen van harte dat ze van Engeland winnen. Natuurlijk is de rivaliteit normaal al groot, maar de denigrerende opmerkingen van de Engelse bondscoach Simon over het Schotse satévoetbal zijn in het verkeerde keelgat geschoten.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hier in Schotland staan we volledig achter Noord-Macedonië en we hopen van harte dat ze van Engeland winnen. Natuurlijk is de rivaliteit normaal al groot, maar de denigrerende opmerkingen van de Engelse bondscoach Simon over het Schotse satévoetbal zijn in het verkeerde keelgat geschoten.
Mooi om te horen; ik zal het meenemen de kleedkamer in voor de tweede helft. De mannen doen het boven verwachting goed als voetbaldwerg tussen al die grootheden. Ben er best trots op.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Hier in Schotland staan we volledig achter Noord-Macedonië en we hopen van harte dat ze van Engeland winnen. Natuurlijk is de rivaliteit normaal al groot, maar de denigrerende opmerkingen van de Engelse bondscoach Simon over het Schotse satévoetbal zijn in het verkeerde keelgat geschoten.
Goh, je hebt zelf helemaal niets gepresteerd dit satétoernooi en nu vind je het nodig om om deze manier nog even een duit in het zakje te doen?
Ga lekker verder met het herbouwen van die muur van je en val mij niet lastig.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Weer 8 minuten onderweg in de tweede helft en nog steeds weinig doelpunten :

Italië (PES5)- Finland (Abubakari) 1-1
Andorra (Wigboldus)-Duitsland (gevegt) 1-1
Noord Macedonië (Groene Scout) - Engeland (Simon) 2-1
Slowakije (SC Heerenveen)-Frankrijk (Susaa) 2-0
Rusland (Batigoal)-Turkije (Andre) 1-1
Portugal (Willy)-Sicilië (U.G.) 1-1
Tsjechië (Magikan)-Oekraïne (Schaakliefhebber) 1-1
Polen (Mario)-Wales (FC Zwolle Olé) 1-0
 
Bovenaan