Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

Het uitshirt van Denemarken

• Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Iets te laat in vorm, maar een mooie 21ste plaats is het uiteindelijk geworden. Dit werd natuurlijk goed gevierd door onze bloedfanatieke aanhang:

https://youtu.be/b3Q-CFcO7mA

U.G. gefeliciteerd met de titel! Hopelijk levert je dit een mooie aanbieding op van een club!

Abu en Zwolle ole wederom bedankt :duim:

U.G.

Well-known member
Iets te laat in vorm, maar een mooie 21ste plaats is het uiteindelijk geworden. Dit werd natuurlijk goed gevierd door onze bloedfanatieke aanhang:

https://youtu.be/b3Q-CFcO7mA

U.G. gefeliciteerd met de titel! Hopelijk levert je dit een mooie aanbieding op van een club!

Abu en Zwolle ole wederom bedankt :duim:

Ben je gek, ik blijf lekker bondscoach. Ik verdien heerlijk, ik heb nu genoeg credits, ik kan een paar keer op m'n muil gaan..geen probleem. Wat internationale wedstrijden bezoeken het hele jaar door, af en toe een wedstrijdje inplannen bij Mario. Nee, ik hou dit nog wel lang vol :duim:

Thx Susa.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Over mooie clubs gesproken, Andre keert terug in de Sat? Competitie (bij SVZ natuurlijk), nu hebben we dus een oneven aantal deelnemers. Alvast per pb wat gepolst, maar Batigoal is zo geschrokken van het hoge niveau en zijn lage klassering dat ie zich de eerstvolgende vier jaar liever schuil houdt. Mocht er nog iemand interesse hebben of iemand weten die zin heeft om mee te (blijven) doen dan hoor ik het wel.

Unregistere

Well-known member
Pffff. Batigoal moet RVVH toch gewoon weer omhoog helpen. Als er iemand is die dat kan....

Jammer hoor, was een mooie toevoeging geweest!

Kielse Rat

Well-known member
Van harte U.G., en ook de organisatie bedankt om er een geweldig toernooi van te maken! Na een sterke poulefase en een geweldige prestatie tegen Colombia in de tweede ronde, is de 8e plaats uiteindelijk wel wat teleurstellend. Nu het nieuwe seizoen en de race naar eerste klasse gaan beginnen voorbereiden met Beerschot-Wilrijk.

banshee

Member
In totaal 2 wedstrijden verloren (inclusief poulewedstrijden), en dan toch "maar" 19/20e worden... best knap :cab:

Kielse Rat

Well-known member
De Belgische voetbalbond heeft mij in ieder geval al gepolst of ik mijn functie als bondscoach nog eens wil opnemen.

André

Well-known member
Ik ben gevraagd door de voetbalbond van Turkije
Een mooie uitdaging en die neem ik graag aan

Joost

Well-known member
Die Frank de Boer moet per direct vervangen worden en ik vond mezelf wel een geschikte kandidaat.

FC Zwolle Ole

Forum Legende
Deelnemende Landen :

België - Kielse Rat
Denemarken - Fregge
Duitsland - Gevegt
Engeland - Simon
Finland - Abubakari
Frankrijk - Susaa
Hongarije - fortuna1987
Italië - PES5
Kroatië - zwammy