Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

Het uitshirt van Denemarken

• Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

U.G.

Well-known member
Enige waar ik geen zin in heb is dat je hier komt om te zuigen, je doet gelijk precies wat ik al verwacht had.

Want laat dat maar inderdaad alleen over aan de Portugezen !

Ol? everybody....jullie zijn vroeg begonnen :eek: Mooi. Ik weet niet eens wie we geloot hebben. Ben eigenlijk wel benieuwd.

Edit.

Okee, gecheckt. We moeten dus tegen Mehmoud, Ayatollah en onze geliefde buurtjes ;) Wat een grap, hoe krijg je het verzonnen. Ruilen Abu ?

Ik zie dat Spanje nog geen coach heeft trouwens. Op zich wel logisch want diegene begint gelijk tegen mij, en dan is de rest van zijn toernooi ook meteen vergalt. Maar ik beloof dat ik het rustig aan doe, pas vanaf de tweede ronde ga ik goddelijk te doen.

We worden trouwens door een cameraploeg gevolgd he. En omdat dat 24/7 gebeurt is de kans groot dat de docu uiteindelijk in de XXX categorie valt. We gaan dus veel moeten blurren en censureren. Sportief gezien zijn mijn tegenstanders straks dus figuranten, of lijdend voorwerp zo je wilt, in de docu. Die komt uit in het voorjaar van 2019, net als het boek. De ( hollywood ) film is pas over 5 jaar. Mel Gibson, Lynch en Nolan hebben zich al tot vervelens toe aangeboden als regisseur.

Nou. Ik maar eens selecteren. Ik wil toewijding, daadkracht en bluf. We gaan met een voorselectie een weekje in de Bairro Alto ( Lisboa ) zitten. De elf die mijn 2004 record van het scoren van jonge Italiaanse en Spaanse huisvrouwen enigszins het meest naderen zitten in de basis. That's it.

Ik ga nu de Jet lenen van Ronaldo, ff een beetje werken.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Okee, gecheckt. We moeten dus tegen Mehmoud, Ayatollah en onze geliefde buurtjes ;) Wat een grap, hoe krijg je het verzonnen. Ruilen Abu ?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet verzonnen heb maar dat dit de loting van de FIFA betreft. Dus in het echie zit Portugal ook al zo'n beetje in de achtste finales.

@ Batigoal:
Satyr is overgestapt naar IJsland. Dus Frituurpanama is nog vrij.

U.G.

Well-known member
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet verzonnen heb maar dat dit de loting van de FIFA betreft. Dus in het echie zit Portugal ook al zo'n beetje in de achtste finales.

Hoe bedoel je, echie, d?t andere is toch gewoon een goedkope rip off ? Daar staan we al in de halve finale....het gaat erom wat er h?er gaat gebeuren, hier op het Wimbledon van het voetbal.

Btw's....ik moet zakelijk ook even wat bespreken met je. Jij bent hoofdsponsor en zo, en alle respect naar Sat?kroketten toe maar die dingen zijn echt met geen geweld te slijten in Portugal, ?f Spanje. Ken je niet gewoon bacalhau-kroketten of tonijn-kroketten daar lanceren, ik promoot, jij verkoopt, wij verdienen...win-win-win. Whaddayasay ?

Ik heb al een tijdje last ( opnieuw ) van een schouderblessure, beetje teveel reps gedaan op de bovenlichaamoefeningen ben ik bang. Dus ik doe het nu ( wel ) heel erg rustig aan, veel eigen lichaamsgewicht en zo.

Ik wil trouwens dat straks iedereen op de training militair gekleed gaat, voor de team empowerment. Goed idee van Colombia :duim:

Trouwens met Colombia wil ik ook wel zakelijk iets bespreken, nu ik toch een Jet tot mijn beschikking heb, maar dat doe ik beter maar per pb lijkt me.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Viskroketten:werder:... Daar ga je geen prijzen mee winnen hoor.

Cokedeals met Colombia kun je gewoon in dit topic sluiten, hoeft niet per pb.

U.G.

Well-known member
Viskroketten:werder:... Daar ga je geen prijzen mee winnen hoor.

Hee Portugal werd Europees kampioen op dagelijks tonijn en pasta.

Cokedeals met Colombia kun je gewoon in dit topic sluiten, hoeft niet per pb.

Cokedeal ? Waar ziet u mij voor aan ?

Ok, maar dus uhm.....ik zou dus hypothetisch gezien dan, hypothetisch he, zou ik hier met Colombia snel een cokedeal kunnen sluiten zonder juridische gevolgen ? Hmmhmm dit riekt me een beetje teveel naar DEA en politie als je het me vraagt.

Nee, ik hou m'n zaken liever priv?, ik heb al een jet, een omgekochte diplomaat die meevliegt ( dus dag Douane )...ga geen risico nemen.

Wat moet ik nog meer regelen voor dit toernooi ? Selecteren ( check ), trainingschema ( check ), hotel ( check ), heel ver weg daar vandaan de spelersvrouwen-hotel ( check ), hotels voor sletjes ( check ), oefenen doe ik niet,...ik ben klaar mensen !

Mario

Well-known member
Forumleiding

Ok, maar dus uhm.....ik zou dus hypothetisch gezien dan, hypothetisch he, zou ik hier met Colombia snel een cokedeal kunnen sluiten zonder juridische gevolgen ? Hmmhmm dit riekt me een beetje teveel naar DEA en politie als je het me vraagt.

Nee, ik hou m'n zaken liever priv?, ik heb al een jet, een omgekochte diplomaat die meevliegt ( dus dag Douane )...ga geen risico nemen.

Ik stel voor dat we binnenkort tegen elkaar oefenen. Wij werken onze wedstrijden in het binnenland af in Estadio Pablo Escobar, daar hebben we een speciale landingsbaan naast het veld. Tijdens de wedstrijd kunnen we wel wat dozen poedersuiker inladen. Enige voorwaarde is wel dat jullie Spanje uit het toernooi kegelen.

Maasveld

Well-known member
Ik stel voor dat we binnenkort tegen elkaar oefenen. Wij werken onze wedstrijden in het binnenland af in Estadio Pablo Escobar, daar hebben we een speciale landingsbaan naast het veld. Tijdens de wedstrijd kunnen we wel wat dozen poedersuiker inladen. Enige voorwaarde is wel dat jullie Spanje uit het toernooi kegelen.

Bang voor pa?llavreters? Gewoon zorgen dat, wanneer je tegen hun zou moeten, de wedstrijd 's middags wordt gespeeld. Dan liggen ze toch te maffen.

U.G.

Well-known member

Ge-w?l-dig. Ik hou van daadkrachtige mensen.

We moeten kunnen winnen van Spanje. Maar als daarna Mehemed en Khomeini op hun beurt weer van hun op de broek krijgen zijn ze net zo goed door. we gaan wel een paar uitschakelen. Niet gek opkijken als Iniesta en Isco na onze wedstrijd behoorlijk moeilijk staan zeg maar.

Nog bedankt voor het actief meedenken hiero :duim:

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Hee Portugal werd Europees kampioen op dagelijks tonijn en pasta.

Die parodie op voetbal die ik daar laatst zag bij Lagoa-Culatrense, daar waren duidelijk geen sat?kroketten gegeten.

Wat voor deal wil je anders met Colombia sluiten? Wel snel zijn, want via onze Nigeriaanse (voormalige olie)pijpleidingen snuiven we heel makkelijk dat hele Colombia leeg.
We blazen er poedersuiker voor terug, zullen die Colombiaanse pannenkoeken nog wel raar op hun neus kijken als ze dat merken.

U.G.

Well-known member
Die parodie op voetbal die ik daar laatst zag bij Lagoa-Culatrense, daar waren duidelijk geen sat?kroketten gegeten.

Dat zijn mennekes die waarschijnlijk full-time vissen, niet eens trainen, en op hun vrije dag ff, na de middagmaal en halve liter wijn, een balletje trappen voor de oudere folks die over zijn gebleven in die dorpjes. Die komen waarschijnlijk op de beste ontraceerbare doping nog geen meter vooruit. Mooie maatstaf :D Portugal=Sportingschool. De rest mag juichen.

Wat voor deal wil je anders met Colombia sluiten? Wel snel zijn, want via onze Nigeriaanse (voormalige olie)pijpleidingen snuiven we heel makkelijk dat hele Colombia leeg.
We blazen er poedersuiker voor terug, zullen die Colombiaanse pannenkoeken nog wel raar op hun neus kijken als ze dat merken.

Ik wil gewoon voetbaltechnische betrekkingen aangaan. Veel talenten daar. Ik wil ook een koffiebar beginnen in Lissabon bijvoorbeeld.

Ik zeg nee tegen drugs !!

Mario ik pb straks nog.

Mario

Well-known member
Forumleiding

Die pijpleiding is zo lek als een vergiet, net als al die bootjes richting Europa. Er is daar geen Nigeriaan meer over, het verbaasd mij dat jullie nog een volledige selectie op de been kunnen brengen.

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Dan heb ik nieuws voor je, ook Nigerianen die in een ander land verblijven mag ik selecteren. Jij kunt dat ook doen, Chocomel Falcao (of hoe heet die gast ook weer) kun je dus ook gewoon selecteren. Gelukkig maar want in Colombia zelf is na al die bomaanslagen, liquidaties etc. ook niet veel meer potentieel meer over. E?n keer in eigen doel schieten en je moet weer op zoek naar een nieuwe verdediger, hebben wij geen last van.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Colombia is een vreedzaam land, af en toe een meningsverschil meer niet. Niet zoals dat Boko Haram dat alles en iedereen platbrand. Wat die verdediger betreft dat was wel erg, maar het tegenhouden van een bus is te soft in onze cultuur. Gewoon bukken zodra de fans gaan schieten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan