JMD
Well-known member
En die verwacht dat de rest dan ook allemaal op zaterdag gaat voetballen.
En als die bevoordeeld wordt door allerlei beslissingen klaagt ie alsnog dat ie bang is benadeeld te worden.
En die verwacht dat de rest dan ook allemaal op zaterdag gaat voetballen.
Liever geen Noord-Ooster hier, die bestaat in dit universum niet.
Enige waar ik geen zin in heb is dat je hier komt om te zuigen, je doet gelijk precies wat ik al verwacht had.
Nog 3 Landen.
Spanje
Panama
Brazili?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet verzonnen heb maar dat dit de loting van de FIFA betreft. Dus in het echie zit Portugal ook al zo'n beetje in de achtste finales.Okee, gecheckt. We moeten dus tegen Mehmoud, Ayatollah en onze geliefde buurtjesWat een grap, hoe krijg je het verzonnen. Ruilen Abu ?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet verzonnen heb maar dat dit de loting van de FIFA betreft. Dus in het echie zit Portugal ook al zo'n beetje in de achtste finales.
Viskroketten:werder:... Daar ga je geen prijzen mee winnen hoor.
Cokedeals met Colombia kun je gewoon in dit topic sluiten, hoeft niet per pb.
Cokedeal ? Waar ziet u mij voor aan ?
Ok, maar dus uhm.....ik zou dus hypothetisch gezien dan, hypothetisch he, zou ik hier met Colombia snel een cokedeal kunnen sluiten zonder juridische gevolgen ? Hmmhmm dit riekt me een beetje teveel naar DEA en politie als je het me vraagt.
Nee, ik hou m'n zaken liever priv?, ik heb al een jet, een omgekochte diplomaat die meevliegt ( dus dag Douane )...ga geen risico nemen.
Ik stel voor dat we binnenkort tegen elkaar oefenen. Wij werken onze wedstrijden in het binnenland af in Estadio Pablo Escobar, daar hebben we een speciale landingsbaan naast het veld. Tijdens de wedstrijd kunnen we wel wat dozen poedersuiker inladen. Enige voorwaarde is wel dat jullie Spanje uit het toernooi kegelen.
Ik stel voor dat we binnenkort tegen elkaar oefenen. Wij werken onze wedstrijden in het binnenland af in Estadio Pablo Escobar, daar hebben we een speciale landingsbaan naast het veld. Tijdens de wedstrijd kunnen we wel wat dozen poedersuiker inladen. Enige voorwaarde is wel dat jullie Spanje uit het toernooi kegelen.
Hee Portugal werd Europees kampioen op dagelijks tonijn en pasta.
Cokedeal ? Waar ziet u mij voor aan ?
Die parodie op voetbal die ik daar laatst zag bij Lagoa-Culatrense, daar waren duidelijk geen sat?kroketten gegeten.
Wat voor deal wil je anders met Colombia sluiten? Wel snel zijn, want via onze Nigeriaanse (voormalige olie)pijpleidingen snuiven we heel makkelijk dat hele Colombia leeg.
We blazen er poedersuiker voor terug, zullen die Colombiaanse pannenkoeken nog wel raar op hun neus kijken als ze dat merken.
Die parodie op voetbal die ik daar laatst zag bij Lagoa-Culatrense, daar waren duidelijk geen sat?kroketten gegeten.
Wat voor deal wil je anders met Colombia sluiten? Wel snel zijn, want via onze Nigeriaanse (voormalige olie)pijpleidingen snuiven we heel makkelijk dat hele Colombia leeg.
We blazen er poedersuiker voor terug, zullen die Colombiaanse pannenkoeken nog wel raar op hun neus kijken als ze dat merken.