Rugby

Pieros

Active member
De BBC zond zondag de Rugby League interland uit tussen Engeland en Tonga. Ff een stuk van gekeken. Zijn er hier ook Rugby League volgers of alleen maar Union?
 

erka

Well-known member
Ik vind rugby league veel minder interessant. Volg het ook niet eigenlijk. Alleen Union en Sevens.
 

Pieros

Active member
Het leek me wel leuk om te zien, vooral het maximale aantal fases, waardoor het spel snel heen en weer gaat, maar in de praktijk was het vooral 5x proberen er doorheen te beuken om daarna de bal maar naar voren te schieten. En dan gebeurt het de andere kant op.
 

Maasveld

Well-known member
The Springboks werden deze week in voorbereiding op de finale wreed verstoord door een vermeend racismeincident. De Engelsman Tom Curry beschuldigde de Zuid-Afrikaan Bongi Mbonambi ervan hem te hebben uitgescholden voor 'white cunt.' De Zuid-Afrikanen beweerden echter dat Mbonambi 'wit kant' had geroepen, bedoelende dat Zuid-Afrika balverlies had geleden en de bal aan Engelse zijde was. Wegens gebrek aan bewijs is Mbonambi inmiddels door de rugbybond vrijgesproken. De Engelsen zijn echter furieus. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
 

erka

Well-known member
Zo, net op tijd! Hup mooie finale!
edit: haha, nog een uurtje. In mijn timetable was de wintertijd al verwerkt.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Zo, net op tijd! Hup mooie finale!
edit: haha, nog een uurtje. In mijn timetable was de wintertijd al verwerkt.
Het zal gezellig zijn bij de Nederlandse cricketploeg vandaag. Paul van Meekeren zei na de wedtrijd in een interview dat ze allemaal gaan kijken. Zowat de halve ploeg heeft roots in Zuid-Afrika of Nieuw-Zeeland dus er zal wat rivaliteit zijn.:ROFLMAO:
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
De eerste rode kaart ooit in een WK finale, en terecht want er was gewoon contact op zijn hoofd. Dit mag Zuid-Afrika niet meer weggeven.
 

erka

Well-known member
Net als vier jaar geleden pakt Zuid-Afrika m. Die hebben nu 8x meegedaan en 4x gewonnen.
 

JMD

Well-known member
Er is trouwens besloten het volgende WK uit te breiden naar 24 teams.
Het gaat dan gespeeld worden zoals het ek voetbal gespeeld wordt.
In 2027 is het toernooi in Australië, vier jaar later in de verenigde Staten.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan