Rugby

erka

Well-known member
Australi? gaat winnen en dus wordt de finale Nieuw-Zeeland-Australi?. Geen verrassing.

Ik vind Australi? sinds hun wedstrijd tegen Wales nog steeds de favoriet. Die hebben zo'n sterke verdediging, en zonder overtredingen te maken. Vind ze echt sterker als Nieuw-Zeeland, dat weliswaar spectaculairder speelt en meer talent heeft, maar ook veel meer domme fouten maakt.

Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Eigenlijk heb ik nog maar 1 echt leuke partij gezien. De rest valt toch een beetje tegen.

JMD

Well-known member
Eigenlijk heb ik nog maar 1 echt leuke partij gezien. De rest valt toch een beetje tegen.
Heeft er ook mee te maken dat het verschil in niveau gewoon gigantisch is.

Nieuw Zeeland - Australi? de verwachte finale inderdaad. Hebben beide al 2x het WK gewonnen, wie gaat het eerste land worden dat 3x wint?

erka

Well-known member
Er zijn genoeg leuke wedstrijden geweest hoor, alle kwartfinales en halve finales vond ik boeiend en uit de groepen oa
Engeland-Wales
Australi?-Wales
Zuid-Afrika-Japan
Samoa-Schotland
Frankrijk-Ierland

Het is wel zo dat als je geen topland hebt dat het dan al snel minder is.

JMD

Well-known member
Nieuw Zeeland ruim voor. Zit met een groep rugbyfans te kijken, waaronder een nieuwzeelandse. Sfeertje hier...

Maasveld

Well-known member
Australi? profiteert goed van de gele kaart voor Nieuw-Zeeland door 2 tries + conversie te maken. Inmiddels Nieuw-Zeeland weer met 15 en de voorsprong is terug gelopen naar 21-17.

Maasveld

Well-known member
Rugbyheld Jonah Lomu is op 40-jarige leeftijd overleden. Volgens de teamarts van de All Blacks onverwacht, al scheen hij wel een zeldzame nierziekte te hebben. Veel te jong...

Ceephax

New member
six-nations.jpg

Komend weekend start het Six Nations Championship. Hieronder alvast een vooruitblik..

http://www.independent.co.uk/sport/...-out-will-there-be-a-grand-slam-a7559881.html

erka

Well-known member
Fantastische pot gezien tussen Schotland en Ierland. Schotland bij rust verrassend op voorsprong. 2e Helft een ongelofelijk drukkend Ierland, Schotland met kunst en vliegwerk overeind en uiteindelijk weten de Schotten het over de streep te trekken.

Reinoud

Well-known member
Volg de laatste tijd Leincster. Maar nu vroegen een vriend en ik ons af hoe het zat met de internationals die aan de Six Nations meedoen. Gisteren belangrijk duel voor de top 12 competitie tussen twee weekenden Six Nations. Iemand die weet hoe dit zit?

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Volg de laatste tijd Leincster. Maar nu vroegen een vriend en ik ons af hoe het zat met de internationals die aan de Six Nations meedoen. Gisteren belangrijk duel voor de top 12 competitie tussen twee weekenden Six Nations. Iemand die weet hoe dit zit?

De internationals doen dit weekend gewoon mee. Er wordt ook clubrugby gespeeld in 6 nations weekends en dan doen ze uiteraard niet mee.

Bovenaan