Ronde 8

Na deze ronde hebben we een andere koploper


  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Zaadpot op het ku(ns)tgras van Emmen ook maar weer gehad. Wat een sukkel is die Diemers trouwens. Commentator was ook geen fan.
Geen moment gedacht dat we zouden verliezen, maar aanvallend was het echt heel matig. Een grote kans voor Van Ewijk en een afgekeurde goal van Van Hooijdonk en dat was het dan.

Achterin staat het prima, opbouwend tikken we ook goed, maar verder naar voren durven we geen risico te nemen en daardoor gebeurt er ook weinig verrassends. Dat zal echt beter moeten. Stabiliteit en mentaliteit is echter prima en daar verloren we voorgaande jaren vaak op.
Was van Aken geblesseerd of gepasseerd?
 

Abubakari

Well-known member
Ah, okay, miste hem al mijn Satyr spel opstelling, kost me weer 5 punten. Maar dat terzijde.
Van Wonderen is wel echt een dichtmetselcoach, bij de Eagles ook al. Ben je daar blij mee? Qua spektakel is het niet echt een fijne coach lijkt me.
 

Joost

Well-known member
Tegenstander moet 9,15 meter vanaf strafschopgebied staan. Trapt Cilessen dan wel tegen hem aan dan is het pech voor NEC.
Dat hoeft helemaal niet. De enige regel daaromtrent is dat je de keeper niet mag hinderen tijdens het in het spel brengen van de bal vanuit zijn handen.

Ik vind m een beetje dubbel. Hij staat daar natuurlijk niet om poffertjes te eten en beweegt wel degelijk richting de keeper voordat die wil uitschieten. Maar de keeper neemt wel een enorm risico om maar tegen m aan te schieten. Hij had ook kunnen inhouden.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Max

Administrator
Forumleiding
Van Wonderen is wel echt een dichtmetselcoach, bij de Eagles ook al. Ben je daar blij mee? Qua spektakel is het niet echt een fijne coach lijkt me.

In de basis de boel dichtmetselen is op zich prima lijkt mij, maar uiteindelijk wil je vanuit daar toch voetballende ontwikkeling zien. Ik denk dat je als club die ergens tussen middenmoot en Europese playoffs gaat eindigen toch ook wel het vermaak van supporters mee moet wegen. Ik ben benieuwd of Van Wonderen die ontwikkeling nog gaat maken. Tot dusver hebben we hem slechts met Go Ahead zien spelen om leven of dood in de strijd om promotie en tegen degradatie. Heerenveen is toch een ander spelletje. Daar zou je eerder het spel van Cambuur verwachten. Terwijl Cambuur meer reden heeft om te gaan metselen.

Zoals zo vaak is het weer een interpretatie-dingetje.

Zoals met heel veel spelregels. Blijft het oerstom van Cillessen om dit risico te nemen diep in blessuretijd. Er zullen genoeg scheidsrechters zijn die niet hadden gefloten en dan verlies je deze pot. Sterker nog, als dit bijvoorbeeld Vaessen was geweest tijdens Feyenoord - RKC in De Kuip, dan had deze scheidsrechter nooit het doelpunt afgekeurd.
 

Batigoal

Well-known member
Los van of je het wel of geen goal vindt, is het vooral schijtirritant dat Gözübüyük wéér niet na de wedstrijd voor de camera wil verschijnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Los van of je het wel of geen goal vindt, is het vooral schijtirritant dat Gözübüyük wéér niet na de wedstrijd voor de camera wil verschijnen.

Uit respect voor de kijker. Wel opvallend dat iemand die ooit als zeer ijdel bekend stond, nu de camera’s mijdt. Staat hij buiten dit soort momenten nog wel voor de camera?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ah, okay, miste hem al mijn Satyr spel opstelling, kost me weer 5 punten. Maar dat terzijde.
Van Wonderen is wel echt een dichtmetselcoach, bij de Eagles ook al. Ben je daar blij mee? Qua spektakel is het niet echt een fijne coach lijkt me.

Onze ondergrens ligt een stuk hoger dan voorgaande jaren, dus dat is winst.

De opbouw ziet er verder ook prima uit en we zijn lastig onder druk te zetten. Daar had Feyenoord, behoudens 2 korte fases, ook niet echt antwoord op.
Wat echt nog beter moet is de durf voorin. Durf te falen en avontuurlijk te zijn ipv de veilige keuzes, maar thuis tegen Twente en vooral Fortuna zag dat er wel goed uit.
 
Bovenaan