Ronde 30

Ronde 30


  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Morgen Feyenoord winnen en de eredivisie doet goede zaken om FC Twente eruit te flikkeren.
 

Joost

Well-known member
Wat een heerlijke overwinning van Roda op Zwolle maar kan die oetlul van een Kuipers alsjeblieft nooit meer Roda fluiten? Hij verpakt het prachtig maar ook vandaag weer cruciale fouten van hem of zijn assistenten die ons bijna punten kosten.

De 3-0 onterecht afgekeurd wegens buitenspel en later nog een een Gustafsson onterecht teruggevlagt terwijl hij alleen op doel af ging. Dat zat beide natuurlijk niet in de samenvatting. Een doorgebroken speler neerhalen is slechts geel voor Zwolle. En bij de 2-1 de bal niet neerleggen op de juiste plek waardoor hij m gelijk in doel kan schieten.
 

JMD

Well-known member
Kan Kuipers niet beter helemaal stoppen?

Moet eerst nog iets triviaals als een wk fluiten....

En tegen Roda fluiten is natuurlijk nooit een scheids te verwijten...

Was vanavond en zag op een gegeven moment dat het 2-0 voor az was, heb daarna de rest van de avond niet meer op mijn telefoon gekeken, zie ik net dat het nog 2-3 is geworden... zie net de beelden, wat een kluns is die keeper bij de 2-2.

Die afgekeurde goal van de Jong zat niet in de samenvatting dus die heb ik nie5 gezien. En v.w.b. die penalty: we kregen thuis tegen az zo?n zelfde tegen... toen postte ik dat ik daar niks op tegen heb om voor zoiets te fluiten maar laten we dat dan consequent doen. Dat is helaas nog steeds niet het geval en daar heeft Vd brom natuurlijk wel een punt. De ene week is dit doorspelen , de week erna pingel. Als je dit continu met een pingel bestraft is dit gedrag snel voorbij.


Morgen Feyenoord nog winnen en het is qua eredivisie een topweekend.
 

SanMark.

Well-known member
Vond de eerste helft meer een penal dan waar je een penal voor krijgt want daar is niets aan de hand. De Jong stopt met lopen bukt een arm aait zijn rug en een strafschop. Belachelijk.

Schwaab word in de 16 gewoon vastgehouden.
 

JMD

Well-known member
Vond de eerste helft meer een penal dan waar je een penal voor krijgt want daar is niets aan de hand. De Jong stopt met lopen bukt een arm aait zijn rug en een strafschop. Belachelijk.

Schwaab word in de 16 gewoon vastgehouden.

Ja die eerste helft was idd veel meer.
Zie net het interview met vd brom terug en die heeft het erover dat Blom geen topscheids is en vaker tegen az heeft gefloten. Dat schijnt hij vrijdag ook al op de persconferentie te hebben gezegd. Wat is dat voor onzin?
 

SanMark.

Well-known member
Ja die eerste helft was idd veel meer.
Zie net het interview met vd brom terug en die heeft het erover dat Blom geen topscheids is en vaker tegen az heeft gefloten. Dat schijnt hij vrijdag ook al op de persconferentie te hebben gezegd. Wat is dat voor onzin?

Vakkie heeft ook altijd nachtmerries over Blom.
 

vakx2.0

Banned
Blom heeft perfect gefloten. Snap niet waar v.d. Brom zo verbolgen over is. Slecht veriiezer. Logisch dat hij altijd tegen de PAF clubs verliest... al heeft hij dit seizoen nog 1 kans om het tegendeel te bewijzen.
 

JMD

Well-known member
Blom heeft perfect gefloten. Snap niet waar v.d. Brom zo verbolgen over is. Slecht veriiezer. Logisch dat hij altijd tegen de PAF clubs verliest... al heeft hij dit seizoen nog 1 kans om het tegendeel te bewijzen.

Twee keer. Ook de bekerfinale nog.
 

vakx2.0

Banned
Maar waar waren ze op Fox nou over bezig??? Zelfs op het stilstaande beeld zag je dat het (net) buitenspel was. En maar doorgaan over Blom. Perez voorop. Die heeft het hele seizoen nog geen enkel compliment voor PSV over gehad. De objectiviteit is ver te zoeken daar. De zuurheid overheerst. Ze verbloemen niet eens bij welke club hun voorkeur ligt. Triest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die hebben ook bijna ieder jaar een schijtteam. Dus via de playoffs eruit zou geen ramp zijn.
 
Bovenaan