Ronde 30

Ronde 30


  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Ik gun het Roda voor geen meter, maar voor Rosheuvel (die de laatste weken genoeg de schlemiel is geweest) vind ik het wel leuk dat hij Roda nu aan de overwinning hielp, en met zo'n fraaie goal...
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Maar waar waren ze op Fox nou over bezig??? Zelfs op het stilstaande beeld zag je dat het (net) buitenspel was. En maar doorgaan over Blom. Perez voorop. Die heeft het hele seizoen nog geen enkel compliment voor PSV over gehad. De objectiviteit is ver te zoeken daar. De zuurheid overheerst. Ze verbloemen niet eens bij welke club hun voorkeur ligt. Triest.
Heb het niet gezien, maar zag wel de reactie van Bruggink op het interview met VdBrom, en daar was overduidelijk kritiek op Vd Brom, en Bruggink's mening werd bevestigd door anderen aan tafel.

Verder: laat gaan.... Ga genieten van de zege, van de 24e titel van PSV, en laat ze lekker...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het compliment zit hem toch vooral in dat PSV de punten blijft pakken. Perez is een liefhebber. Die houdt van een heel ander type spel.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zat net even rond te neuzen op internet, maar de supporters van FC Twente hebben zich er na gisteravond ook bij neergelegd. Vooral na de 3-2 van Sparta in de extra tijd.
Dit komt niet meer goed. Het wordt een jaartje Juup.
 

JMD

Well-known member
Het compliment zit hem toch vooral in dat PSV de punten blijft pakken. Perez is een liefhebber. Die houdt van een heel ander type spel.

En verder heeft Perez een hele tijd in Alkmaar gespeeld, dus dat hij sympathie voor die club heeft is logisch.
Net zoals dat Bruggink sympathie voor PSV heeft gezien zijn verleden daar.
 

JMD

Well-known member
Zat net even rond te neuzen op internet, maar de supporters van FC Twente hebben zich er na gisteravond ook bij neergelegd. Vooral na de 3-2 van Sparta in de extra tijd.
Dit komt niet meer goed. Het wordt een jaartje Juup.

Vandaag geef ik Twente weinig kans, maar er moeten toch flink punten te halen zijn uit thuisduels tegen PEC en NAC en uitduels bij ADO en een totaal uit vorm zijnd Vitesse??
 

erka

Well-known member
Als Groningen verliest staat het nog maar 3 punten boven de streep., Maar het leeft bij mij amper meer door alle faalkeuzes van de laatste jaren. Ik ga Heerenveen-Groningen niet eens kijken. Naar buiten en Parijs-Roubaix een beetje volgen vandaag!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Van mij mag Heerenveen - Groningen 0-5 worden, mits Feyenoord dan wint.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat zeiden wij ook in 2002.

Bij degradatie blijven ze ook maar een jaar in de Jupiler League.

Vandaag geef ik Twente weinig kans, maar er moeten toch flink punten te halen zijn uit thuisduels tegen PEC en NAC en uitduels bij ADO en een totaal uit vorm zijnd Vitesse??

Het lastige blijft dat FC Twente vier punten plus de punten die Sparta uit haar resterende duels haalt moet pakken. Of zes punten plus de punten van Roda JC.

Feyenoord is bezig aan een bizar slecht seizoen en zelfs in de minder slechte seizoen verliezen we wel zo nu en dan bij de nummer laatst.
 

Batigoal

Well-known member
Vergeleken met dit PSV is de laatste titel onder De Boer met terugwerkende kracht eentje met sprankelend, schitterend voetbal.

Ik gun het Roda voor geen meter, maar voor Rosheuvel (die de laatste weken genoeg de schlemiel is geweest) vind ik het wel leuk dat hij Roda nu aan de overwinning hielp, en met zo'n fraaie goal...

Eens. Voor Rosheuvel vond ik dit wel heel mooi. Maar wat spannend onderin! De ploegen net boven de streep zullen ook gaan zweten met Sparta en (met name) Roda JC die de laatste weken regelmatig punten pakken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar De Boer haalde wel bizar weinig punten in vergelijking met PSV.
 

Janssen

Well-known member
Ronde 30

Vergeleken met dit PSV is de laatste titel onder De Boer met terugwerkende kracht eentje met sprankelend, schitterend voetbal.

Wat was er precies mis met PSV dan gisteren, behalve dat ze achter komen. Veel kansen gecreeerd en ze hadden zo 6 keer kunnen scoren.

Wel heel erg hip natuurlijk om te zeggen dat PSV er niks van bakt, vooral om het falen van de rest wat te verbloemen.
 

Batigoal

Well-known member
Wat was er precies mis met PSV dan gisteren, behalve dat ze achter komen. Veel kansen gecreeerd en ze hadden zo 6 keer kunnen scoren.

Wel heel erg hip natuurlijk om te zeggen dat PSV er niks van bakt, vooral om het falen van de rest wat te verbloemen.

Het is ook puur mijn mening, dus uiteraard hoeft niemand er iets mee te doen. Maar ik vind het team 0,0 uitstralen en dat reactieve voetbal dat ze dit seizoen spelen is niet mijn cup of tea.

Geen kampioen van de armoede hoor of dat soort onzin, maar ik heb er gewoon helemaal niks mee. Het team met o.a. Depay vond ik leuker om te zien.
 

SanMark.

Well-known member
Wat was er precies mis met PSV dan gisteren, behalve dat ze achter komen. Veel kansen gecreeerd en ze hadden zo 6 keer kunnen scoren.

Wel heel erg hip natuurlijk om te zeggen dat PSV er niks van bakt, vooral om het falen van de rest wat te verbloemen.

Gisteren was er niet zoveel mis met het voetbal van Psv . Az was de betere ploeg het eerste half uur en daarna was Psv beter. En scoort Az op het moment dat Psv de bovenliggende partij is.

Rest van het jaar doet het voetbal van Psv natuurlijk pijn aan de ogen . Maar dat geld ook voor Ajax en Feyenoord. Het is echt het kijken niet waard met een enkele uitzondering daar gelaten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als het voetbal in de eredivisie niet vermakelijker wordt, dan zullen de stadions over enkele jaren een stuk leger zijn.
 

SanMark.

Well-known member
En Perez zei dat hij twijfelde asn buiten spel omdat de camera niet op dezelfde lijn stond als de spelers. Maar Vakkie wil zich zelf/Psv altijd graag met verve in de calimerorol hullen. Of het nu hier is of naar de Nederlandse pers.
 

stc

Well-known member
In feite boeit het mij niet hoe er gewonnen wordt door PSV. Als er maar gewonnen wordt met minimaal 1 doelpunt verschil. Ik vind het fijner 1-0 winnen met zeer slecht spel, dan verliezen met goed voetbal.
 
Bovenaan