Rode Duivels

Kielse Rat

Well-known member
Zeer leuke naam erbij. Dat hij onze spitsen maar eens onder zijn hoede naam. In de eerste selectie van Martinez nog geen grote verassingen te bespeuren. Sels, Defour, Mirallas en Hazard zijn er weer bij gekomen. Ook opvallend veel aanvallers geselecteerd.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dit belooft wat. Ik heb namelijk vernomen dat Belgi? een buitenlandse topcoach heeft aangetrokken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nadeel voor Belgie is natuurlijk wel dat Alderweireld, Vermaelen en Vertonghen de Ajaxcultuur meebrengen.

Ik hou ervan om Ajax keihard te bashen, maar die klootzakken zijn de Belgische hoop. Die hebben de Nederlandse/Amsterdamse bravoure in plaats van het schijtluizige Belgische gen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Zo was de wedstrijd ook. Enige schot tussen de palen kwam er pas in de 82e of 83e minuut. Dit niveauverschil hadden we 10 jaar geleden aanvaard, maar nu wil je toch wel wat anders zien.
 

Kielse Rat

Well-known member
Allesbehalve, de frustratie na Wales is enkel gegroeid. En ja, de mensen die sceptisch waren over de aanstelling van Martinez, hebben daar gisteren bevestiging voor gekregen. In dat kamp plaats ik me niet, je kan pas na een paar wedstrijden zien of er echt iets veranderd ten opzichte van Wilmots. Waar ik me vooral aan stoorde, was de drive bij de spelers die compleet afwezig was. Er werd wat gesloft, Spanje was beter en dominant maar mocht dat ook zijn...
 

Batigoal

Well-known member
Allesbehalve, de frustratie na Wales is enkel gegroeid. En ja, de mensen die sceptisch waren over de aanstelling van Martinez, hebben daar gisteren bevestiging voor gekregen. In dat kamp plaats ik me niet, je kan pas na een paar wedstrijden zien of er echt iets veranderd ten opzichte van Wilmots. Waar ik me vooral aan stoorde, was de drive bij de spelers die compleet afwezig was. Er werd wat gesloft, Spanje was beter en dominant maar mocht dat ook zijn...

Waarom zouden mensen sceptisch zijn over Mart?nez? Omdat hij buitenlander is of omdat hij niet zo'n indrukkende cv heeft als je zou vermoeden?

En dat sloffen was ook de valkuil op het EK; te laat wakker worden en beseffen dat je moet knokken voor de overwinning.
 

Kielse Rat

Well-known member
Waarom zouden mensen sceptisch zijn over Mart?nez? Omdat hij buitenlander is of omdat hij niet zo'n indrukkende cv heeft als je zou vermoeden?

En dat sloffen was ook de valkuil op het EK; te laat wakker worden en beseffen dat je moet knokken voor de overwinning.

Veel mensen hadden verwacht dat als het een buitenlandse coach zou worden, het er een met een groter palmares zou zijn. Niet iedereen volgt het Engels voetbal even hardcore, en dan ken je Martinez niet echt. Dan komt er bij dat een buitenlander altijd minder krediet heeft dan een Belg, ik vermoed dat dat in Nederland ook niet anders zal zijn. Ik spreek hier niet over zozeer de 'kenners', al merkte ik daar toch ook een kritische toon bij.

Maar zoals ik hem zeg, ik wil hem zeker de tijd gunnen. Heeft zich toch jarenlang bewezen in Engeland en staat voor aanvallend voetbal, wat ik graag zie en wat je met deze spelers moet kunnen brengen.
 

Maasveld

Well-known member
Belgi? heeft momenteel meer iets aan iemand die de achilleshiel van het elftal, de verdediging, een beetje neer kan zetten. Wat dat betreft is de keuze voor Martinez (die Everton van een subtopper naar een middenmoter degradeerde overigens) met Henry een hele vreemde.
 
Bovenaan