Rode Duivels

Kielse Rat

Well-known member
Goh, ik kan zijn stijl nog wel waarderen. Hij zou in ieder geval voor animo zorgen. Ik denk wel dat hij over de taalgrens niet erg populair zou zijn.
 

U.G.

Well-known member
Dan leert ie toch Frans, dat kan t?ch niet veel moeilijker zijn dan Engels.

Het zou me wel benieuwen, want het is en blijft een mooie lichting.
 

zwammy

Well-known member
Het is gewoon echt des Bels om met zo'n lichting zo'n ontzettende braskloot als trainer te hebben.
 

Batigoal

Well-known member
Het is tegenwoordig weer een trend dat je bondscoach uit eigen land moet komen. Punt bij Belgi? is dat er geen coach meer rondloopt die zijn ploeg gedurfder laat voetballen. Ja Gerets, maar die is met pensioen. Dus je komt waarschijnlijk uit bij een trainer die het niet beter gaat doen dan Wilmots.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Behoudens de twee dagen Advocaat heeft Belgi? toch vrijwel dezelfde traditie als Nederland om een bondscoach uit eigen land aan te stellen?
 

Kielse Rat

Well-known member
Van mij mag het gerust een buitenlander worden hoor. Pellegrini om maar iemand te noemen, kan m.i. ook wel wat van deze selectie maken.
 

JFK

Well-known member
Het is tegenwoordig weer een trend dat je bondscoach uit eigen land moet komen. Punt bij Belgi? is dat er geen coach meer rondloopt die zijn ploeg gedurfder laat voetballen. Ja Gerets, maar die is met pensioen. Dus je komt waarschijnlijk uit bij een trainer die het niet beter gaat doen dan Wilmots.

Preu d'homme
 

Kielse Rat

Well-known member
Marc Wilmots is dan toch geen bondscoach meer van de Rode Duivels. Dat werd zojuist officieel bekend gemaakt door de woordvoerder van de voetbalbond. Nu is het dus wachten wie er als opvolger uit de hoed wordt getoverd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er toch niet 100% gerust in ben dat het wel een bekwame opvolger zal worden...
 

DeftonesJP

New member
Dat kan me voorstellen, je ziet dat Engeland zich ook weer tegen dezelfde steen gaat stoten dus waarom de belgen niet. Deze groep verdient echter wel een goeie coach. Dit jaar was het triest om te zien.
 

de waan

Well-known member
Gefeliciteerd. Nu kan Belgi? misschien eindelijk gaan oogsten.

Ik zie Dickie het nog wel weer een keer doen.
 

Cees

New member
Op 1 september staat er een wedstrijd tegen volgens mij Spanje op het programma en voor die tijd willen ze een nieuwe bondscoach hebben. Ik las laatst wel ergens dat Van Gaal in een Belgische poll op de eerste plaats stond.
Overigens hebben ze in principe geen geld voor een grote naam. Dus veel is afhankelijk of een trainer met minder genoegen wil nemen.
 

Batigoal

Well-known member
De volgende Rode Duivel die een transfer maakt deze zomer is Jordan Lukaku. De linksback maakte tijdens het EK niet altijd een zekere indruk, maar blijkbaar voldoende om Lazio Roma te overtuigen om drie miljoen euro voor het broertje van Romelu neer te tellen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Lukaku lijkt mij meer toekomst te hebben als linksbuiten dan als linksback. Hij is ook als aanvaller opgeleid bij Anderlecht. Ik vrees dat hij defensief te licht is om op topniveau te spelen, dat was al te zien in zijn match tegen Wales.
 
Bovenaan