Rode Duivels

Batigoal

Well-known member
Dat kwam vooral door zichzelf veel en veel te serieus nemende mannetjes die over de media gaan binnen het kamp. Wat een droeftoeters.

Haha inderdaad. Maalderink lopen janken dat hij maar een minuutje de tijd kreeg om vragen te stellen terwijl dat al sinds jaar en dag het geval is voor journalisten wiens land er niet bij is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Rode Duivels

Toch gun ik die Belgen Maalderink wel. Ook als wij er in 2026 wel weer bij zijn.
 
G

Gast

Guest
Belgi? gaat het EK niet winnen omdat dit het beste team is wat ze ooit gaan krijgen. Ze hebben nu genoeg kwaliteit, maar hebben geen goede mindset om te winnen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Over drie kwartier eindelijk de eerste wedstrijd. Bij de opstelling plaats ik toch al wel wat vraagtekens; Fellaini komt in de ploeg in plaats van Mertens. Daar boet je toch een stuk mee in aan voetballend vermogen, wat je Itali? juist nodig zal hebben. Een gelijkspel mag in principe, maar ik hoop toch dat er meteen gewonnen wordt, kwestie dat je toch al meteen een goed gevoel opdoet.
 

Forza AZ

Well-known member
Als ze zo spelen tegen Ierland en Zweden, dan moet je misschien zelfs nog vrezen dat de 1/8e finales niet eens gehaald worden.
 

A345

New member
Vanwaar die afgunst eigenlijk? Ik bedoel ik sta vrij neutraal tegenover de Duivels, maar hoef niet te hopen dat ze eruit vliegen. Met Zweden, Ierland en Itali? heb ik nog veel minder.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vanwaar die afgunst eigenlijk? Ik bedoel ik sta vrij neutraal tegenover de Duivels, maar hoef niet te hopen dat ze eruit vliegen. Met Zweden, Ierland en Itali? heb ik nog veel minder.

Dat overdreven gezever van iedereen in Nederland dat we achter Belgi? moeten gaan staan doet mij juist het tegenovergestelde doen. Verder heb ik sowieso meer met Zweden (Super Guidetti, Zlatan en eerder Larsson en Elmander), Itali? (Maldini, Baresi, Baggio, Pell? en ga zo nog even door) en Ierland (heerlijk land om te zijn).
 

A345

New member
Dat overdreven gezever van iedereen in Nederland dat we achter Belgi? moeten gaan staan doet mij juist het tegenovergestelde doen. Verder heb ik sowieso meer met Zweden (Super Guidetti, Zlatan en eerder Larsson en Elmander), Itali? (Maldini, Baresi, Baggio, Pell? en ga zo nog even door) en Ierland (heerlijk land om te zijn).
Het zal dan waarschijnlijk wel komen, omdat ik uit een grensstreek kom en er lang heb gevoetbald dat ik het wat meer kan waarderen of met de mensen om kan gaan.
 

inhethoekje

Active member
Vanwaar die afgunst eigenlijk? Ik bedoel ik sta vrij neutraal tegenover de Duivels, maar hoef niet te hopen dat ze eruit vliegen. Met Zweden, Ierland en Itali? heb ik nog veel minder.

Dat onderdanige altijd, ik verafschuw dat, nooit eens van eigen kracht uitgaan maar altijd kijken naar een ander (persoon, land, sport).
En dan lukt het ze eens in de zoveel tijd om een keer beter te zijn dan bv Nederland dan spelen ze opeens de stoere winnaar, om na de eerste de beste tegenslag weer snel in hun schulp van onderdanige te kruipen.
Hollanders zullen het nooit worden, wij willen nl wel altijd winnen en hebben daarom ook veel meer zelfvertrouwen, in sport, politiek, alles,.

Ik heb echt helemaal niks met dat land, helemaal niks, nooit gehad.
 

Susa

New member
Het komt wel goed met Belgi?...

Die Naingolan slaat Wilmots vanavond voor de bek en zal het heft in handen nemen samen met Vertongen.
 

SanMark.

Well-known member
Vanwaar die afgunst eigenlijk? Ik bedoel ik sta vrij neutraal tegenover de Duivels, maar hoef niet te hopen dat ze eruit vliegen. Met Zweden, Ierland en Itali? heb ik nog veel minder.

Ik heb nog nooit wat met de Belgen gehad. En dat afgunstige gedrag naar 'ons'toe maakt het voor mij ook niet beter erop. Dus hopelijk vliegen ze er in de eerste ronde eruit.
 

Pascallovic

Well-known member
Maakt mij weinig uit of ze nu wel of niet eruit vliegen in de eerste ronde. Ben niet voor of tegen ze(behalve dan tegen die mislukte zanger bij de NOS). Wel vind ik het jammer dat ze met zulk fantastisch materiaal eigenlijk zo matig spelen. Maar daarvoor hoeven ze er voor mij niet uit te vliegen in de eerste ronde.
 

Kielse Rat

Well-known member
Wat een kutzooi. Itali? was wel beter dan ik had verwacht, maar dat voetbal was gewoon hopeloos. Er zit geen systeem in. Zweden en Ierland moet je in principe kloppen, maar in de tweede ronde krijgen we hoe dan ook een zware tegenstander ongeacht onze plaats in de groep. Dan wil ik het nog maar bekijken...
 
Bovenaan