Roda JC v Feyenoord

De Wolf

Well-known member
Verbaast mij niet dat in skyboxen en business Seats een hoop Feyenoorders zitten tijdens uitwedstrijden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Van harte heren Feyenoorders. Lichtpuntje. Mooi ook voor de beker dit. Hopen op Feyenoord - PSV/AZ in de finale.
 

Joost

Well-known member
Jammer. Het was d'r hele wedstrijd wachten op die ene grote kans en Feyenoord was de gelukkige.
 

inhethoekje

Active member
Van harte heren Feyenoorders. Lichtpuntje. Mooi ook voor de beker dit. Hopen op Feyenoord - PSV/AZ in de finale.

Dank je PES5, het zag er niet uit, maar de ellende is voor even weg,morgen eindelijk weer normaal een peuk roken op het werk in het peukenhok, ook wel weer eens lekker.
 

Jozsef

New member
media_xl_796688.jpg


25 years later........... Wederom een ommekeer, een bekerwedstrijd, een 0-1, ?n een verdediger als matchwinner.
Henkie Fraser revisited! :rumcolaa:
 

fr-keff

Active member
Het maakt geen bal uit wie je treft, als het maar thuis is. Eind/half maart moet de vorm toch weer wat terug zijn.
 

inhethoekje

Active member
Als we de finale halen dan maar tegen Utreg, kan Reverend Dirk eindelijk die finale tegen ons weer rechttrekken.

Zou een mooie carri?re afsluiter zijn, met Utreg de beker tegen ons gewonnen (en toen naar ons gekomen) en tegen Utreg de beker met ons winnen en dan stoppen.

Heeft dat mozaik ook meer betekenis, hij heeft wat gewonnen.
 

Ivanhoe

Active member
25 years later........... Wederom een ommekeer, een bekerwedstrijd, een 0-1, ?n een verdediger als matchwinner.
Henkie Fraser revisited! :rumcolaa:

Mooie herinnering, ik was er bij, de hele Oost-tribune achter het doel was voor Feyenoord die wedstrijd. Heb een van mijn maten nog een blauw oog bezorgd, omdat ie een ellebogie van me kreeg tijdens het juichen. Stond een paar weken eerder op de L-side toen we nog met 6-0 klop kregen.
 

inhethoekje

Active member
media_xl_796688.jpg


25 years later........... Wederom een ommekeer, een bekerwedstrijd, een 0-1, ?n een verdediger als matchwinner.
Henkie Fraser revisited! :rumcolaa:

Henk is een held, Feit.

Zondag in de Kuip stond hij in de verkeerde dug-out,maar het is een kwestie van tijd,let op mijn woorden.
 

Joost

Well-known member
Hij scoort uiteindelijk de winnende maar ik vond Botteghin in de tweede helft de minste speler van Feyenoord. Ontzettend onrustig als er een bal zijn richting op gespeeld werd en hij joeg bijna iedere bal de tribune in of gaf een onnodige corner weg.
 
Bovenaan