Roda JC Nieuwstopic

Batigoal

Well-known member
Opvallende move om iemand zonder ervaring op zo'n belangrijke positie neer te zetten. Het kwam in Goedemorgen Eredivisie aan de orde en daar zeiden ze dat het voor Streppel wel prettig is om iemand boven zich te hebben die hij goed kent.
 

Batigoal

Well-known member
Toe maar, Roda heeft een bod van 1 miljoen euro incl bonussen op Limbombe door Toulouse afgewezen. Leuke speler, kan me voorstellen dat clubs in hem geïnteresseerd zijn.
 

Joost

Well-known member
Bouchouari is ook al verkocht voor 1.1 miljoen en Limbombe speelt nu linksbuiten met een contract tot 2024.

Op zich zijn dit boden die je niet kunt weigeren maar het team is aardig ingespeeld dus wellicht willen ze echt voor promotie gaan dit jaar.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als Limbombe zo op linksbuiten speelt, dan is er voor Arjen vd Heide weinig kans dus?
 

Batigoal

Well-known member
Bouchouari is ook al verkocht voor 1.1 miljoen en Limbombe speelt nu linksbuiten met een contract tot 2024.

Op zich zijn dit boden die je niet kunt weigeren maar het team is aardig ingespeeld dus wellicht willen ze echt voor promotie gaan dit jaar.
Dat bedacht ik me afgelopen weekend ook toen ik ze zag. Roda JC heeft best een prima team eigenlijk. Daar kun je met wat geluk zomaar mee promoveren.
 

Joost

Well-known member
Toe maar, Roda heeft een bod van 1 miljoen euro incl bonussen op Limbombe door Toulouse afgewezen. Leuke speler, kan me voorstellen dat clubs in hem geïnteresseerd zijn.
Toulouse heeft N'Goumou vandaag verkocht aan Borussia Monchengladbach en Limbombe was de gewenste opvolger daar.

Vrijwel tegelijk met het bericht van Toulouse legt Roda Daneels van RKC vast, ook een linksbuiten. Ik zou zeggen 1+1=2.
 

Batigoal

Well-known member
Limbombe is toch gebleven; of is de verwachting dat hij nog naar een land vertrekt waar de transfermarkt nog open is?

Xian Emmers vertrekt wel: hij gaat naar Roemenië. Was toch een belangrijke speler voor Roda vorig seizoen.
 

Joost

Well-known member
Limbombe is toch gebleven; of is de verwachting dat hij nog naar een land vertrekt waar de transfermarkt nog open is?

Xian Emmers vertrekt wel: hij gaat naar Roemenië. Was toch een belangrijke speler voor Roda vorig seizoen.
Nee die zal wel blijven.

Emmers had wat bonje met Streppel volgens de berichten. Hoe hoog ik Streppel ook heb zitten, het is soms toch een moeilijke man. Dit is niet de eerste speler die vanwege die reden vertrekt.
 

Maasveld

Well-known member
Vandaag zou bekend worden gemaakt dat Streppel gaat verkassen naar Helmond Sport om daar technisch manager te worden.
 

Joost

Well-known member
Die had ik niet echt aan zien komen.
Maar om nu te zeggen dat ik er heel erg rouwig om ben?

Streppel heeft ons echt over een dood punt geholpen, maar dit seizoen loopt het niet. Daarnaast heeft hij de neiging om ruzie te maken met zijn beste spelers. Bouchouari, Emmers bijvoorbeeld en laatst nog Limbombe.
Sinds dit seizoen is hij ook technisch directeur. In de laatste transferperiode kwamen er heel veel spelers maar niet voor die ene positie waar we nog iemand zochten.
 

zwammy

Well-known member
Oh ja Joost, hij heeft ook nog de vriendin van Gorter geneukt, daarom moest ie weg bij den haag. Dus daar even op letten
 
Bovenaan