Zoals verwacht heeft het Kerkraadse college gewacht tot de storm weer wat is gaan liggen en is er een soort van compromis uitgekomen met betrekking tot de huur.
De komende drie jaar hoeft de club maar de helft van de huur te betalen, de andere helft wordt een achtergestelde lening. Wanneer de club promoveert vervalt de regeling uiteraard weer.
Paniek!
Dus, Molenaar heeft woorden met vd Luer en nu is vd Luer ineens de hoofdtrainer?
Lijkt op de voorzitter van Heerenveen
Waarom zou er iets afgekocht worden? Gewoon doorbetalen en VD Luer stond toch al op de loonlijst.
Waar haalt Roda het geld vandaan voor de afkoopsom van Molenaar? Het gaat toch financieel nou niet echt goed met Roda?
Ze betalen Molenaar gewoon door. Wel zonde om iemand te betalen voor niks doen maar het is even niet anders.
Molenaar ook niet. Hij is zeer onaangenaam verrast door zijn ontslag.
‘Dat heb ik begrepen. Vorig jaar had hij ook totaal geen rekening gehouden met degradatie, terwijl we toch echt 34 wedstrijden onderaan stonden. Het is belachelijk om nu ?lles op hem af te schuiven, want hij is ook de dupe geworden van zaken die jaren zijn misgegaan bij Roda JC. Maar sommige dingen heeft hij in mijn ogen wat gemakkelijk van zich af gelegd. Maar goed, ik begrijp best dat dit voor hem niet leuk is. Ik heb het zelf meegemaakt bij Uerdingen en Aachen. En nogmaals: ik had geen problemen met Robert.’