Roda JC Nieuwstopic

Mario

Well-known member
Het komt allemaal goed. Deze man kan straks zijn schuldeisers betalen met de inkomsten van Roda uit de Champions League.
 

Janssen

Well-known member
Het blijft natuurlijk wel tragisch dat je als noodlijdende club gewoonweg geen andere keuze hebt dan dit soort mogelijkheden aan te grijpen. Bij Fortuna was er ook ooit zo'n Marokkaan die er miljoenen in wilde steken. Bleek later dat die gast z'n hele leven nog nooit gewerkt had.
 

Joost

Well-known member
Wat een ?berknuppel is die Collard toch.
De belangrijkste man van Roda is zoek en je gaat dan vervolgens niet per mail vragen wat er aan de hand is.



Hier moet ik helemaal om lachen.

Belangrijkste man? Hij bezit 20% van de aandelen.
 

Bernardo

Well-known member
STATEMENT RODA JC N.A.V. BERICHTGEVING OMTRENT ALEKSEI KOROTAEV
Roda JC is verrast door de berichtgeving omtrent Aleksei Korotaev. Gisterenavond is de directie van de club pas op de hoogte gesteld van de actuele situatie.
De club hoopt zo spoedig mogelijk meer duidelijkheid te krijgen en wil een en ander hoe dan ook spoedig en grondig uitgezocht hebben.

Met de heer Korotaev zijn uitsluitend voorovereenkomsten getekend. Hierin heeft hij aan alle financi?le verplichtingen voldaan. De aandelenoverdracht heeft echter nog niet plaats gevonden. Dit betekent dat Frits Schrouff nog steeds 99,8 % van de aandelen van de club in zijn bezit heeft. Roda JC zet de beoogde overname van de club door de heer Korataev voorlopig on-hold. Dit betekent dat speculeren over het budget voor komend seizoen vooralsnog zinloos is.

Voor meer informatie over de heer Korotaev verwijst de club naar het persbericht zoals opgesteld door AK Investment Holding. Roda JC focust zich vanaf nu volledig op de belangrijke wedstrijd tegen Willem II van aanstaande zondag.

Wat een bende haha.
 

Maasveld

Well-known member
Het blijft natuurlijk wel tragisch dat je als noodlijdende club gewoonweg geen andere keuze hebt dan dit soort mogelijkheden aan te grijpen. Bij Fortuna was er ook ooit zo'n Marokkaan die er miljoenen in wilde steken. Bleek later dat die gast z'n hele leven nog nooit gewerkt had.
Hoe betrouwbaar is die Turk die jullie nu hebben?
 

Joost

Well-known member
Wat is er dan een bende aan?

Het geld is binnen en de aandelenverkoop tijdelijk stopgezet. Lijkt me prima gehandeld.
 

Batigoal

Well-known member
Wat is er dan een bende aan?

Het geld is binnen en de aandelenverkoop tijdelijk stopgezet. Lijkt me prima gehandeld.

De bende is dat Roda JC behoorlijk in het hemd staat als ze zo laat pas in de gaten krijgen dat het niet zo best gaat met de geldschieter. De financi?le schade is er dan waarschijnlijk niet, maar negatieve berichtgeving om de club is ook niet goed.
 

Maasveld

Well-known member
Ik begrijp dat Roda geld heeft ontvangen voor aandelen, maar dat die aandelen niet worden overgedragen. Iets zegt me dat dat niet helemaal klopt.
 

Joost

Well-known member
voetbalprimeur dat De Telegraaf citeert. Je moet wel erg ver zoeken om iets te vinden he?
 

Batigoal

Well-known member
voetbalprimeur dat De Telegraaf citeert. Je moet wel erg ver zoeken om iets te vinden he?

Nol Hendriks is de bron.

Maar het is toch gewoon een feit dat Roda JC weer in de problemen komt als het geld van Korotaev niet meer gebruikt kan worden? Het was Roda zelf notabene bij monde van een hyperenthousiaste Collard die afgelopen winter verkondigde dat 'een solide fundament' mogelijk was door de Rus. Dan is het moeilijk te geloven dat er nu geen problemen zijn als dat (tijdelijk) weg valt.
 

Joost

Well-known member
Nol Hendriks is net zo relevant als de slager op Terschelling.

Ja, het wordt ingewikkelder maar de club heeft daar allang op geanticipeerd, dat viel in de krant te lezen deze week. En voor die publicatie moet je betalen en dat is voor VoetbalPrimeur dan weer niet interessant.
 
Bovenaan