Roda JC Nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Ik volg het niet gezien het slecht iets serieuzer valt te nemen dan vrouwenvoetbal, maar ik begreep via Whats App dat Roda JC met Ronaldo speelde.
 

Batigoal

Well-known member
Ik zou het pas echt knap van die E-gamers als ze met het echte elftal van hun club goed kunnen spelen.
 

Batigoal

Well-known member
Spelen met fantasie elftallen. Hadden allebei Neuer op doel. Slaat allemaal nergens op.

Ik heb weleens beelden opgezocht van zo'n toernooi met E-gamers. Vrijwel iedereen had Neuer op goal, een middenveld met Iniesta en (toen nog) Pirlo en voorin Ronaldo en Messi. Wat is daar de lol van als iedereen met hetzelfde team speelt?
 

Pascallovic

Well-known member
Ik heb weleens beelden opgezocht van zo'n toernooi met E-gamers. Vrijwel iedereen had Neuer op goal, een middenveld met Iniesta en (toen nog) Pirlo en voorin Ronaldo en Messi. Wat is daar de lol van als iedereen met hetzelfde team speelt?
Ik snap de commerciele winst niet. Het is leuk om zo?n spel zelf te spelen, maar je gaat toch niet kijken hoe anderen het spel spelen? Iedere club neemt nu ook zo'n E-gamer in dienst. Wat levert die de club op dan? Zelfs op het gebied van naamsbekendheid zie ik het niet.
 

Batigoal

Well-known member
Ik snap de commerciele winst niet. Het is leuk om zo?n spel zelf te spelen, maar je gaat toch niet kijken hoe anderen het spel spelen? Iedere club neemt nu ook zo'n E-gamer in dienst. Wat levert die de club op dan? Zelfs op het gebied van naamsbekendheid zie ik het niet.

Men verwacht misschien dat we hier er net zo gek van worden als in Azi?? Ik heb weleens gelezen dat er in Zuid-Korea zelfs meerdere televisiezenders zijn die de hele dag live gametoernooien uitzenden. Moet wel zeggen dat een site als Twitch (streamen van games) steeds populairder wordt.
 

Joost

Well-known member
Ik heb weleens beelden opgezocht van zo'n toernooi met E-gamers. Vrijwel iedereen had Neuer op goal, een middenveld met Iniesta en (toen nog) Pirlo en voorin Ronaldo en Messi. Wat is daar de lol van als iedereen met hetzelfde team speelt?

Het is wel eerlijker omdat beide spelers dan met hetzelfde materiaal strijden.

Toen ik nog regelmatig FIFA en PES online speelde ergerde ik me er wel altijd aan dat ik altijd tegen clubs als Barcelona en Manchester United moest spelen terwijl ik zelf veel liever ook met andere teams wilde spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze gaan zelfs er een heel programma omheen bouwen met analyses. Wellicht een gevalletje generatiekloof, maar ik vind het onzin. Kun je bijna beter vrouwenvoetbal gaan uitzenden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
'Roda JC heeft daarnaast aan de orde gesteld, dat de verwerking van met name de personeelskosten door de verschillende clubs niet uniform plaatsvindt, waardoor het gedoogbeleid van de KNVB tot verschillende uitkomsten leidt'

Roda kan dus niet zo goed met getallen goochelen? Het is juist een heerlijk vaag begrip om je centen in te verstoppen.
 
Bovenaan