Roda JC Nieuwstopic

Pascallovic

Well-known member
Misschien moet je die 30 spelers die de afgelopen anderhalf jaar zijn gehaald (Waarvan er ook vast weer 25 vertrokken zijn) er ook in meenemen. Dat bepaalt namelijk ook het beeld van Roda bij het publiek.
 

Joost

Well-known member
Misschien moet je die 30 spelers die de afgelopen anderhalf jaar zijn gehaald (Waarvan er ook vast weer 25 vertrokken zijn) er ook in meenemen. Dat bepaalt namelijk ook het beeld van Roda bij het publiek.

Ik wil ze er best bijvoegen maar dan wordt het vrijwel alleen in Nederland en Belgi? een stuk voller. Uitzonderingen daarop zijn Juric (Australi?) en Zhkuov (Kazakhstan) en Petterson (Zweden)
 

Pascallovic

Well-known member
Ik wil ze er best bijvoegen maar dan wordt het vrijwel alleen in Nederland en Belgi? een stuk voller. Uitzonderingen daarop zijn Juric (Australi?) en Zhkuov (Kazakhstan) en Petterson (Zweden)
Boysen moet dan weer terug, die geweldige Boakye natuurlijk, een of andere Mexicaan Palacios die meteen weer verhuurt werd, een Daniel De Silva uit Australie die in de zomer van 2015 voor 2 jaar gehuurd werd. Goh, hoe zou Roda nu aan dat beeld komen van die vele buitenlanders.
 

Joost

Well-known member
Boysen moet dan weer terug, die geweldige Boakye natuurlijk, een of andere Mexicaan Palacios die meteen weer verhuurt werd, een Daniel De Silva uit Australie die in de zomer van 2015 voor 2 jaar gehuurd werd. Goh, hoe zou Roda nu aan dat beeld komen van die vele buitenlanders.

Boysen en da Silva was ik vergeten, verder had ik alleen gekeken naar de spelers die deze zomer vertrokken. Baokye was eerder weg, Palacios kwam van de Treffers uit Groesbeek en heeft nooit het eerste gehaald.

De feiten zijn echt dat Roda het eerste half jaar een erg Nederlands team op de mat bracht. Na wat er vandaag allemaal binnenkwam gaat dat natuurlijk niet meer gebeuren.
 

Ceephax

New member
NIEUW

Thanasios Papazoglou * (KV Kortrijk, Bel)
Bryan Verboom * (SV Zulte Waregem, Bel)
Beni Badibanga * (Standard Luik, Bel)
Ognjen Gnjatic (Platanias, Gri)
Stefan Savic (Slaven Belupo, Kro)
Mohamed El Makrini (Odense BK, Den)
Gyliano van Velzen (FC Volendam)
Lyes Houri (SC Bastia, Fra)
Simeon Raykov (Lokomotiv Plovdiv, Bul)

El Makrini was wel een aardige speler bij Cambuur, verder ken ik er niet al te veel van.
 

JMD

Well-known member
50(!) nieuwe spelers in 1,5 jaar tijd, aldus FOX Sports.

En het dan gek vinden dat je elk jaar in de financi?le problemen zit en je stadion nooit eens uitverkoopt omdat het met de week onherkenbaarder wordt (las ergens dat in de 17 jaar dat dat stadion er staat het alleen nog maar uitverkocht is geweest als Andre Rieu er kwam optreden...)
 

Pascallovic

Well-known member
En het dan gek vinden dat je elk jaar in de financi?le problemen zit en je stadion nooit eens uitverkoopt omdat het met de week onherkenbaarder wordt (las ergens dat in de 17 jaar dat dat stadion er staat het alleen nog maar uitverkocht is geweest als Andre Rieu er kwam optreden...)
Het gek vinden dat je dan de reputatie van een vreemdelingenlegioen krijgt. Zelfs al waren het 50 Nederlanders in anderhalf jaar, dan nog ben je wat mij betreft een vreemdelingenlegioen.
 

Joost

Well-known member
Vijftig spelers in 18 maanden? Dat waag ik te betwijfelen.

Ik was vandaag een dagje zonder computer, prompt blijft het doodstil vanuit Kerkrade.
 
Bovenaan