RKC Waalwijk

Atreides

Well-known member
Had je as ex-speler hoofdtrainer van een mooie club als Cambuur kunnen zijn, zit je bij RKC. Wel done, Fred.
 

Unregistere

Well-known member
RKC blijft goed bezig. Nu huren ze ook Emil Hansson van Feyenoord. Dit tot vreugde van algemeen directeur Frank van Mosselveld: ,,Emil is een zeer talentvolle speler die als aanvallende middenvelder kan spelen maar ook op de flanken uit de voeten kan. Vanwege de stevige concurrentie bij Feyenoord 1 had Emil weinig uitzicht op speeltijd, maar ik ben er van overtuigd dat hij voor ons een absolute meerwaarde gaat zijn. Het is bovendien een -son, dat zijn teamplayers die niet snel het hoofd verliezen. We zijn blij dat hij gekozen heeft voor RKC Waalwijk en zich bij ons verder wil ontwikkelen."

Ook Darren Maatsen komt naar Waalwijk. Hij tekende voor twee jaar en is afkomstig van Apollon Smyrnis uit Griekenland. Daar is Van Mosselveld eveneens blij mee: ,,Snelheid, behendigheid en doelgerichtheid. Darren past goed in de manier van spelen zoals wij die voor ogen hebben. Met zijn kwaliteiten moet hij een constante dreiging zijn voor de tegenstander en zijn medespelers in stelling brengen. Bovendien heeft hij bewezen ook zelf over scorend vermogen te beschikken. We kennen hem goed vanuit zijn periode op de Nederlandse velden en zijn hem met interesse blijven volgen gedurende zijn carri?re in Griekenland.??
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die onzin met son heb je zelf hopelijk ingevoegd om te trollen?
 

Unregistere

Well-known member
RKC is niet te stuiten op de spelersmarkt. Mario Bilate (27) is de nieuwe spits. Hij komt over van FC Emmen, waar zijn contract niet verlengd werd. Uiteraard is algemeen directeur Frank van Mosselveld opgetogen over de komst van de oud-Spartaan: ,,De afgelopen periode hebben we uitvoerig onderzoek gedaan naar een geschikte spits die past in het systeem welke onze hoofdtrainer Fred Grim voor ogen heeft. We zijn verheugd dat we nu Mario Bilate, die we al lange tijd in beeld hadden, mogen presenteren. Mario is een sterke en snelle speler die uiteraard een neusje heeft voor de goal, maar ook heeft bewezen zijn teamgenoten in stelling te kunnen brengen."
 

Unregistere

Well-known member
Denk dat ze de Bilate vooral als ideale kapstok zien voor al die spelers die om hen heen gaan bewegen (Vermeulen, Maatsen, Hansson). Kan wat worden hoor.
 

almere036

Member
Net wanneer ik dacht dat RKC de weg omhoog weer gevonden had, halen ze Walian.
Ik kan me de afgelopen 5 jaar geen slechtere speler bedenken die het shirt van Almere heeft gedragen. En dat zegt veel.
Is alleen maar een profvoetballer vanwege zijn faam in Indonesi?. Arme RKC-fans.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Was toch ooit een groot talent bij AZ, gepikt door Ajax? Of ben ik in de war?
 
Bovenaan